שלמה מן | יום כ"א תמוז ה׳תש״פ 13.07.2020

בתלמוד תורה בבני ברק מוסיפים כיתה במתכונת של ישיבה קטנה

לאור המצב וחוסר הוודאות לפתיחת ישיבות קטנות, פנו הורי תלמוד תורה 'בני מנחם' חב"ד בבני ברק להנהלת הת"ת שתפתח כיתה ט', כדי לתת מענה למצב של חוסר הוודאות השורר בתקופה זו • הנהלת הת"ת נעתרה לבקשה ובימים אלו נפתחה ההרשמה לכיתה ט' למסיימי הת"ת • הכיתה תפעל באולם בית הכנסת שמתחת לתלמוד תורה • לפרטים: 054-8668525.
בתלמוד תורה בבני ברק מוסיפים כיתה במתכונת של ישיבה קטנה
ברקע: הרב בלינוב (צילום ארכיון)

בשל נגיף הקורונה ששיבש את התכניות והטיל ערפל כבד של אי ודאות, בתלמוד תורה 'בני מנחם' בבני ברק החליטו לפתוח כיתה ט', שתתנהל בתמתכונת ישבתית ותתפרס כמעט על פני כל שעות היום.

"לאור המצב בו אנו נמצאים, וחוסר הוודאות לגבי העתיד הקרוב, ובעקבות פניות ממספר הורי תלמידי כיתה ח', והיות שנכון לרגע זה אין מידע לגבי פתיחת הישיבות בשנה"ל תשפ"א, מתי ייפתחו ובאיזו צורה ייפתחו הישיבות - החלטנו בעצה אחת לפתוח כיתה ט', לתלמידי ומסיימי כיתה ח' במוסדנו. במקום שיעור א' ישיבה קטנה", כתבו היום מנהלי התלמוד תורה במכתב להורי התלמידים.

"פתיחת מסגרת זו הינה עד לחזרה לשגרת החיים הרגילה, גם אם מדובר במספר חודשים בלבד", הבהירו המנהלים.

עוד הוסיפו: "תוכנית הלימודים תהיה ברמה ובסדר יום המתאים לישיבה קטנה, כולל צוות מעולה של מגידי-שיעורים בעיונא, משפיעים ומשגיחים, בין השעות 7.30 בבוקר עד 18.30 בערב.

הכיתה תהיה באולם בית הכנסת שתחת הת"ת, עם שעות פעילות שונות ונפרדות לחלוטין מתלמידי הת"ת, כולל ארוחת צהריים מזינה ומשביעה, וכל מה שבחור מקבל בישיבה ואף יותר מכך".

את מכתבם חותמים המנהלים: "מטרתנו היא הפעלת תלמוד תורה ולא ישיבה. אך השנה, שהברירה היא בין להיות בבית, ברחוב (ח"ו) או בת"ת, החלטנו לעשות מאמץ זה עבור ילדינו היקרים והוריהם, ולפתוח מסגרת כנ"ל – עד שנחזור לשגרת החיים כפי שהייתה לפני הקורונה, ויוכלו לחזור לישיבות אליהם נרשמו".

פתיחת המסגרת החדשה, הבהירה ההנהלה, מותנית ברישום של רוב תלמידי הכיתה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד!!
כ"ב תמוז ה׳תש״פ
כל הכבוד על היוזמה החשובה שבאמת עדיפה על פני שליחת ילד לישיבה שלא בטוח שתפתח או שתפתח עם חלק מן התלמידים כשהשאר נמצאים בבית
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.