מנדי ברגר | יום כ"ה אייר ה׳תש״פ 19.05.2020

היום בערב: ישיבת תו"ת במגדל העמק פותחת את שעריה

הנהלת ישיבת תומכי תמימים במגדל העמק שיגרה אמש הודעה להורי התלמידים, כי היום יפתחו הלימודים בהיכל הישיבה בסדר 'חסידות ערב', בכפוף להנחיות המחמירות של משרד הבריאות, בעבור תלמידי שיעור ג' • "זהו צעד ראשון, מתוך תקווה שבימים הקרובים נוכל לבשר על הרחבה ופתיחת הישיבה עבור תלמידי שיעור א'-ב' גם כן", נמסר ל-COL
היום בערב: ישיבת תו
קמפוס הישיבה במגדל העמק. ארכיון COL

אמש יצאה הודעה מהנהלת הישיבה להורי התלמידים, כי היום, יום שלישי כ"ה אייר, יפתחו הלימודים בהיכל הישיבה בסדר 'חסידות ערב', בכפוף להנחיות המחמירות של משרד הבריאות, בעבור תלמידי שיעור ג'.

ל-COL נמסר, כי "זהו צעד ראשון, מתוך תקווה שבימים הקרובים נוכל לבשר על הרחבה ופתיחת הישיבה עבור תלמידי שיעור א'-ב' גם כן".

"למען הסר ספק", אומרים בהנהלת הישיבה ל-COL, "בריאותם של תל' היקרים וחברי הנהלת הישיבה חשובים לנו מאוד. פתיחת הישיבה מתבצעת לפי כל הנהלים המחמירים והוראות הרופאים. בכפוף לאישורים שקבלה הנהלת הישיבה מהגורמים המוסמכים לכך במשרד הבריאות. בד בבד, תכנית השיעורים הטלפונית תמשיך כסדרה עד לחזרה מלאה של כלל התלמידים".

מערך השיעורים וההתוועדויות הטלפוני שמפעילה הישיבה מאז פרוץ המשבר, המשיך בפעילות גם במהלך חודש ניסן וימי חגה"פ – 'בין הזמנים' - עם שיעורים, כינוסי תורה והתוועדויות רבות.

מאז פתיחת 'זמן קיץ' בכ"ז ניסן, מקיימת הישיבה תכנית לימודים מלאה עם שיעורים רבים בנגלה ובחסידות מידי יום. התוועדויות יומא דפגרא והתוועדויות מלווה מלכה מידי שבוע ע"י חברי ההנהלה, הר"מים והמשפיעים שי'.

כאמור, בצד החזרה של תל' שיעור ג' לישיבה, מערך השיעורים וההתוועדויות בטלפון ממשיך עד לחזרה מלאה לישיבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.