מערכת | יום ט"ז אייר ה׳תש״פ 10.05.2020

עימות חסידי: השליח ר' מנשה אלטהויז ור' אברהם קנלסקי בראיון

בהמשך להתעוררות גדולה באנ"ש לאחדות החסידים, מתארחים אצל הרצל קוסאשוילי ב'זום', שליח הרבי בקרית טבעון ר' מנשה אלטהויז, והעסקן החב"די ר' אברהם קנלסקי, ועונים על שורת שאלות נוקבות: איך מורידים את גובה הלהבות, מה מידת ההקרבה שיש לעשות כדי להגיע לאחדות המיוחלת, על מה אפשר לוותר, ועל מה בעיקר לא מוותרים? האם הפערים ניתנים לגישור?
עימות חסידי: השליח ר' מנשה אלטהויז ור' אברהם קנלסקי בראיון

"דעות שונות - כן, פירוד לבבות - לא!". בשיחה ארוכה ומרתקת מגוללים השליח מקריית טבעון ר' מנשה אלטהויז ור' אברהם קנלסקי מנחלת הר-חב"ד את מתווה האחדות מזווית עיניהם, שבו מצד אחד לומדים להבדיל בין דעותיו השונות של האחר, לבין היותנו חסידי חב"ד תחת הנהגת שרביטו של הרבי.

בין היתר אומר ר' מנשה אלטהויז: "למרות שיש לי חילוקי דעות מרים עם מאן דהוא מקריית טבעון, אני מוצא לנכון לגשת אליו בכל ליל שבת ולומר לו 'גוט שבת' ואף להשתתף בשמחות שלו. אהבת ישראל צריך שתהיה בכל מצב, גם אם אנחנו לא מסכימים על הדעות שלנו בתכלית".

ר' אברהם קנלסקי מחדד את עניין הציות לכללים שקבע הרבי, ובנוסף מצהיר שמעל לכל חילוקי הדעות, יש שלושה דברים בסיסיים שהם תשתית להתקשרות לרבי: "חת"ת, רמב"ם וכתיבת פני"ם לרבי".

לסיום, פנה ר' מנשה אלטהויז בבקשה לאחיו השלוחים, לא לחשוש מלקלוט שלוחים חדשים שיעבדו תחתם. "זה רק יגדיל לכם את הפעילות וגם את ההכנסות" הוא מבטיח.

צפו בוידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.