צבי סופר | יום י"ד אייר ה׳תש״פ 08.05.2020

הושלמה הסדרה המרהיבה "התורה שלי" לילדי ישראל

כרך דברים, החמישי בסדרה, הופיע לקראת ל"ג בעומר, ויחולק השנה ליותר ממאה אלף ילדי ישראל, על ידי השלוחים, מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ • זו השנה החמישית שמחולק לילדים חומש מרהיב, הכובש את ליבם וגם את לב המורות בבתי הספר הממלכתיים • הכרך החדש יצא לעילוי נשמת הנגיד איש החסד הרה"ח הרב מנחם מענדל דריזין ע"ה, שנפטר מנגיף הקורונה בחול המועד פסח. הספר יוצא לקראת יום השלושים לפטירתו ומופץ במחיר מוזל ביותר לשלוחים
הושלמה הסדרה המרהיבה

 

מפעל רחב היקף, שנמשך חמש שנים, הגיע השבוע לסיומו עם השלמת כרך דברים מסדרת "התורה שלי". בכך הושלמה הסדרה על כל חמישה חומשי תורה – חמישה כרכים צבעוניים, המנגישים את התורה לילדי ישראל, עם ביאורים, סיפורים ואיורים מרהיבים.

השנה תהיה זו השנה החמישים שכמאה אלף ילדים ברחבי הארץ יקבלו חומש, במסגרת אירועי התהלוכות. לפני חמש שנים חולק בל"ג בעומר ספר בראשית, ומאז חולש בכל שנה הכרך החדש, עד שהשנה יחולק כרך דברים.

מיזם "התורה שלי" יוצא לאור על ידי הוצאת "מעיינותיך", בראשות הרב משה שילת, והוא מופק בשיתוף פעולה עם המרכז לעזרי שליחות שעל יד צעירי אגודת חב"ד, לטובת שלוחי הרבי ברחבי הארץ.

עורך הסדרה הוא הרב מנחם ברוד, שגם כתב את הסיפורים המבוססים על מאמרי חז"ל , ולצידו הרב לוי שייקביץ, שכתב את ביאור הפסוקים בלשון מובנת לילדים. על מלאכת העיצוב הופקד ר' אליעזר מרגליות, ואת הציורים המלווים את הסיפורים ביצע אמן איורי הילדים שמשון קוטלובסקי.
מאז הופעת הסדרה היא נתקבלה בהתלהבות בלתי רגילה בקרב הילדים. השלוחים קיבלו אין ספור תגובות מהורים, המספרות עד כמה הילדים מרותקים לספר ועד כמה הם מתחברים באמצעותו לתורה ולומדים דברים שמערכת החינוך אינה מנחילה להם. הורים שיגרו תמונות מרגשות המראות את הילדים שקועים בספר ואינם יכולים להינתק ממנו.

גם מורות בבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים-דתיים אמרו כי הספר עוזר להן מאוד בהוראת החומש בכיתה. מקרה מעניין אירע בהרצליה, כאשר מורה לתורה בכיתה ב' הופתעה לגלות כי אחד הילדים מפגין בקיאות בלתי מצויה בחומש ובמדרשי חז"ל על סיפורי התורה. היא שאלה את הילד למקור ידיעותיו, והוא הביא למחרת לבית הספר את החומש. המורה התלהבה כל כך מהחומש המבואר והצבעוני, עד שהמליצה להורים לקנות לכל התלמידים את הספר.

כרך דברים החדש יצא לעילוי נשמת הנגיד הרה"ח הרב מנחם מענדל דריזין ע"ה, שעמד לימין מפעלים רבים של תורה וחסד, ושנפטר מנגיף הקורונה בחול המועד פסח. הספר יוצא לקראת יום השלושים לפטירתו ומופץ במחיר מוזל ביותר לשלוחים, בהשתתפות תרומתם הנדיבה של בני משפחתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.