מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תש״פ 24.04.2020

יוזמה בקרב השלוחים ואנ"ש: לימוד שיחת 'הרפואה הניסית'

בעקבות ההתוועדות בשידור חי ששודרה כאן ב-COL,  לרגל כ"ח ניסן בהשתתפות שלוחים מכל רחבי תבל, ובהמשך ליוזמת לימוד 'הליקוטי שיחות השבועי' חלה התעוררות גדולה בקרב אנ"ש והשלוחים ללמוד שיחה נפלאה של הרבי המדברת על רפואה ניסית • השליח הרב נחום גולדשמיד מהמעוררים: "בטוחים שכח הלימוד של תורת הרבי יכול להביא לישועה ורפואה ניסית. אלפים כבר הצטרפו" • בפנים: השיחה להדפסה 
יוזמה בקרב השלוחים ואנ
השיחה המדוברת על רקע צילום מסך מההתוועדות המיוחדת לרגל כ"ח ניסן

בעקבות ההתוועדות הנפלאה ששודרה כאן ב-COL, לרגל כ"ח ניסן בהשתתפות שלוחים מכל רחבי תבל, ובהמשך ליוזמת לימוד 'הליקוטי שיחות השבועי' חלה התעוררות בקרב אנ"ש והשלוחים ללמוד שיחה נפלאה של הרבי לחודש אייר המדברת על רפואה ניסית.

השליח הרב נחום גולשמיד מהמעוררים לעניין, אמר הבוקר ל-COL: "מדובר ביוזמה של שלוחים ואנ"ש שאלפים כבר הצטרפו אליה. וזאת בהמשך להתוועדות המדוברת של כ"ח ניסן, ששדורה ב-COL בהשתתפות שלוחים מכל העולם".

מסביר הרב גולדשמיד: "מדובר הצעה מעשית מהתוועדות כ"ח ניסן ללמוד עד מוצש"ק הבעל"ט ב' אייר את שיחת אייר בליקוטי שיחות חלק ל"ב, שבה מבואר על דבר סגולת הרפואה הניסית דחודש איי"ר - אני ה' רופאך, המגיעה מחודש ניסן.

"כפי שעורר בהתוועדות ר' חיים שאול ברוק, לפי הערכות במשך השנתיים האחרונות נכנסו לבתי אנ"ש בעולם 700,000 עותקים חדשים של כרכי 'תורת מנחם' של הרבי. 

"רואים שאנ"ש זקוקים לישועה, ובפרט שהקב"ה 'הקדים רפואה למכה' בסביבות י' שבט עוד בטרם פרוץ המגיפה, ביוזמה הנפלאה של 'הלימוד השבועי' של ליקוטי שיחות, שרבים הצטרפו אליה. 

"השיחה מדברת על רפואה ניסית, וקשורה לסוף חודש ניסן ותחילת חודש אייר.

"בטוחים שכח הלימוד של תורת הרבי יכול להביא לישועה ורפואה ניסית", אומר הרב גולדשמיד. "נסיים בברכה לרפואה מכל עניני הגלות בגאולה השלמה ע"י משיח צדקנו".

להורדת השיחה ולהדפסה - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.