שחר וולף | יום ט' ניסן ה׳תש״פ 03.04.2020

משברים מייצרים הזדמנויות: כך תנצלו את משבר הקורונה

עצות שימושיות שיעזרו לכם לשרוד את המשבר ולהפוך אותו להזדמנות • מדחיית המשכנתא וקבלת הלוואה גדולה לעסק בערבות מדינה ועד הזדמנות חד פעמית לעזור לילדים ברכישת דירה ולסגור הלוואות מעיקות • סדרה כלכלית ובלעדית ב-COL עם ר' שחר וולף, חסיד חב"ד, בעל תואר שני במימון ומנהל עסקים, שביצע בעבר תפקידי ניהול בבנקים, וכיום בעל חברה לייעוץ משכנתאות וליווי עסקי
משברים מייצרים הזדמנויות: כך תנצלו את משבר הקורונה
המצב הלא ברור כעת במשק, גורם לחוסר ודאות בכל התחום הכלכלי. רבים מאיתנו בחל"ת ולאף אחד אין יכולת לדעת מתי כל זה יעבור. יחד עם זאת, בתקופה של חוסר ודאות כזאת יש כמה דברים שכדאי לנצל לטובתנו:
 
דחיית משכנתא – הבנקים השונים מאפשרים לדחות משכנתא באמצעות מילוי טופס פשוט באינטרנט או דרך המוקד.  אני ממליץ להשתמש בזה במידת הצורך, לקחת בחשבון שהסכום שאנחנו דוחים יתווסף לתשלום החודשי, כך שהתשלום החודשי שלנו יגדל. 
 
הגדלת מסגרת ל- 90 יום – בדקו בבנק את האפשרות הזו.
 
דחיית הלוואות פרטיות – חלק מהבנקים הודיעו שיאפשרו דחיית ההחזר החודשי של ההלוואות. 
 
ההטבה הכי גדולה של הקורונה היא אפשרות לקחת הלוואה עד 70% משווי הבית לכל מטרה, סגירת הלוואות בבנק, עזרה לילדים לרכוש דירה וכו'. ההטבה הזאת היא חד פעמית ותסתיים בחודש יוני למניינם. זה הזדמנות טובה לנצל את המשבר לטובתכם. בד"כ הרגולציה מאפשרת עד 50% משווי הבית. 
 
קרן לעסקים קטנים בערבות המדינה - המדינה מאפשרת הלוואת קורונה עד 500 אלף ש"ח עם גרייס בתשלום החודשי של  12 חודשים. זמני הבקשה התקצרו מאד ועומדים על 3 שבועות לתשובה.
 
מניות – השוק בירידה מאד גדולה, אבל יש מניות שהם ממש הזדמנות. כדאי לכם לבדוק ולאסוף אותם, אם אתם לא בעלי לב חלש תאספו את המניות האלה. ההיסטוריה מעידה כי מי שעשה את זה הרוויח בגדול. 
 
ומשפט לסיום, הבנק הוא אזור לא בטוח למי שלא מכיר אותו טוב. בכל צעד כלכלי או פיננסי שלכם כדאי לקחת אנשי מקצוע או איך שאני אוהב לקרוא לזה - מאבטח אישי בבנק.
 
מוזמנים ומוזמנות לפנות ולהתייעץ על כל אחד מהנושאים שכתבתי, שחר
 
0506442550
 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.