מנדי ברגר | יום א' אדר ה׳תש״פ 26.02.2020

ynet: ביה"ס חב"ד בנות בקריות - מהמובילים בציוני הבגרות

הבוקר פורסמה ידיעה נרחבת באתר החדשות ynet אודות בתי הספר המובילים בארץ • אחד מבתי הספר המככבים ברשימת ההצלחה הינו תיכון "בית חיה מושקא" בקריות - בראשות הרב לייבל שילדקרויט שליח הרבי בחיפה ויו"ר מוסדות חינוך חב"ד בקריות בם לומדים ברוב פאר והדר כ-2000 תלמידים
ynet: ביה

הבוקר (ד') פורסמה ידיעה נרחבת באתר החדשות ynet אודות בתי הספר המובילים בארץ, כאשר אחד מבתי הספר המככבים ברשימת ההצלחה הינו תיכון "בית חיה מושקא" בקריות - בראשות הרב לייבל שילדקרויט שליח הרבי בחיפה ויו"ר מוסדות חינוך חב"״ד בקריות בם לומדים ברוב פאר והדר כ-2000 תלמידים כ"י.

וכך נכתב בידיעה: "בעקבות חשיפת ציוני הבגרות של 2018 ב-ynet שאלנו את בתי הספר שבצמרת כיצד הגיעו להישגים. התיכון הערבי שמוביל באזרחות: "מתחילים ללמוד את המקצוע כבר בכיתה ח'", התיכון הדתי לבנות שמוביל בהיסטוריה: "כשבנות לומדות רק עם בנות יש אווירה רצינית", ובית הספר של חב"ד שמככב: "תופרות חליפה אישית לכל תלמידה".

בית ספר נוסף שמככב בראש כמה מקצועות הוא "בית חיה מושקא" בחיפה. "זה בית ספר מאוד משפחתי שכל מורה שמלמדת פה מרגישה שליחות והצלחת התלמידות מאוד חשובה להן, לא רק בלימודים אלא גם מבחינה רוחנית. לכן התלמידות מאוד אוהבות את בית הספר והלמידה יותר משמעותית ומעניינת", סיפרה מנהלת בית הספר חני למברג

למברג הוסיפה: "אנחנו תופרות חליפה אישית לכל תלמידה – ניתן שיעורים פרטיים ונתגבר אותה. המורה של המקצוע ומורות עזר מגיעות במיוחד לקראת הבגרויות כדי שהתלמידות המתקשות לא תלמדנה לבד".
 
"אנחנו בית ספר חב"ד ואנחנו לא מוותרים על אף אחת ולאף אחד", היא הוסיפה. "יש עבודת צוות נפלאה בבית הספר ואנחנו נותנים מענה ממוקד לכל תלמידה ולא רק משהו כללי. אנחנו גם מרגישים את הברכה של הרבי, זה חלק מסוד ההצלחה שלנו".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
דיייייייייייייי
ב' אדר ה׳תש״פ
דיייייייי אין על הקריות בעולם...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.