שלמה מן | יום י"ז שבט ה׳תש״פ 12.02.2020

הגדול ביותר אי פעם: נפתח כינוס השלוחות העולמי תש"פ

אחרי חודשים רבים של עבודה מאומצת והכנות נרחבות, בחצרות קודשנו נפתח 'כינוס השלוחות העולמי' לשנת ה'תש"פ • בחמשת הימים הקרובים ישתתפו השליחות בסדנאות השונות, בהתוועדויות, ובכניסה המשותפת אל הרבי המשלח באוהל הק' - וישאבו כוח לשנת שליחות נוספת • נוכחות מוגברת של אנשי ביטחון מלווה את ימי הכינוס, בשל מקרי האנטישמיות הרבים בחודשים האחרונים • מרכז התקשורת החב"די COL מגיש גלריית תמונות מההכנות בכל המוקדים, רגע לפני שהאלפי השלוחות מגיעות
הגדול ביותר אי פעם: נפתח כינוס השלוחות העולמי תש
צילומים: איציק רויטמן

בחצרות קודשנו נפתח היום (רביעי), בפעם העשרים ותשע ברציפות, כינוס השלוחות העולמי. אלפי שלוחות הרבי מכל קצווי תבל יתכנסו במשך חמישה ימים, ישתתפו בסדנאות השונות, בהתוועדויות, ובכניסה המשותפת אל הרבי המשלח באוהל הק' - וישאבו כוח לשנת שליחות נוספת.  

השנה יעמוד המוטו השנתי של הכינוס בסימן 'אהבה - החוט המקשר', מבוסס על דברי הרבי בלוח 'היום יום' בתאריך כ"ו שבט. בתרגום חופשי מאידיש: "הרגש הלבבי העז של אהבה, היא בריח תיכון בחיים לאור תורת החסידות. אהבת ישראל כנה ואמיתית ללא תנאים אצל חסידים בינם לבין עצמם, היא החוט המקשר את הרבי עם החסידים ואת החסידים עם הרבי".

היום: עמדות רישום ודלפקי קבלה ימתינו לשלוחות בקומה התחתונה של מוזיאון צבאות השם, במרכז שכונת קראון הייטס. מחר ומחרתיים צפויות השלוחות להשתתף בשורה ארוכה של סדנאות.

ביום חמישי בערב, עם סיומו של יום הסדנאות הראשון, יתקיים כמדי שנה המושב המרכזי שישמש אף כאירוע קבלת הפנים לשליחות. במהלך הערב יוקרן וידאו מיוחד שיספר את סיפור חייהן של שלוש שלוחות. כמו כן תתקיים הופעה מוזיקלית מיוחדת, והשליחה בדאקטור שבג'ורג'יה גב' ברכה סלבטיצקי תציג את נושא הכינוס בחן ובהומור.

בליל שישי אף תתקיים כמיטב המסורת התוועדויות פעילות עבור השלוחות, והשנה שלוש התוועדויות המקביל באותו מקום. גם לשליחות דוברות השפה העברית תתקיים התוועדות משלהן, עם השליחה גב' אסתר מטוסוב מטולוז שבצרפת ועם הגב' שרה רבקה ששונקין מאביטל שבישראל. השנה, לראשונה, בשל הביקוש הרב, יעבור מיקום ההתוועדויות לקומה התחתונה של מוזיאון צבאות השם.

את חמשת ימי הכינוס יחתום, כמדי שנה, אירוע ה'באנקעט' החגיגי. הבאנקעט יערך השנה באולם ה'ארמורי' בברוקלין.

בהנהלת הכינוס מספרים לאתר COL כי מדובר בכינוס הגדול והמושקע ביותר שהתקיים אי פעם.

צפו בגלריית תמונות מההכנות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.