שלמה מן | יום ט"ז שבט ה׳תש״פ 11.02.2020

מגיעים לכל יהודי: עוד שני זוגות מצטרפים לצבא שלוחי הרבי

שתי נקודות יהודיות נוספות ברחבי הגלובוס נכבשות בידי שלוחי הרבי • ערב כינוס השלוחות העולמי שיפתח השבוע בחצרות קודשנו, מפרסמים שני זוגות צעירים על יציאתם בשליחות הרבי • הזוג קוטורסקי יפעל בסאנשיין קוסט, בחוף המזרחי של אוסטרליה, הזוג מרקוביץ יפעלו בכפרים הנידחים של גאורגיה
מגיעים לכל יהודי: עוד שני זוגות מצטרפים לצבא שלוחי הרבי
השלוחים החדשים. מימין: ר' מענדל קוטורסקי, משמאל ר' חיים מרקוביץ (צילומים: COLive)

ערב כינוס השלוחות העולמי, שיפתח ביום רביעי הקרוב בחצרות קודשנו - מפרסמים שני זוגות צעירים על יציאתם בשליחות הרבי, ועל כיבוש עוד שתי נקודות ברחבי הגלובוס.

הרב מענדל קוטורסקי ורעייתו אסתי יצאו בשליחות הרבי, להפריח את השממה הרוחנית בסאנשיין קוסט, בחוף המזרחי של אוסטרליה. סאנשיין קוסט ידוע בנהדרותו ובאווירה הרגועה שפוקדת את המבקרים בו.

מאות רבות של משפחות צעירות, נופשים ותרמילאים, פוקדים אותו לאורך ימי השנה. גם הקהילה היהודית השוכנת בו נמצאת במגמת עלייה.

בשנים האחרונות, כאשר טרם שהה שליח חב"ד של קבע במקום, פקדו את הקהילה מספר פעמים בשנה תלמידי התמימים מהישיבה החב"דית במלבורן הסמוכה. הם ארגנו במקום סדר פסח ציבורי, אירועים יהודים בחגים שונים ושמרו על קשר עם שורה של תושבים.

אולם תביעת התושבים כל העת הייתה אחת: זקוקים לשליח של קבע באזור.

לפני שבועות אחדים, כאמור, יצאו בני הזוג קוטורסקי עם ילדיהם הקטנים לספק את צרכיה היהודים של הקהילה. בימים אלה, יש לציין, מגייסים השלוחים הצעירים תרומות עבור הבית חב"ד החדש שלהם. ניתן לתרום באתר chabadofrara.org/donate. יש לציין כי מדובר עבור תרומה לסאנשיין-קוסט.

כמו כן, הרב חיים ורעייתו חיה מרקוביץ, הכריזו אף הם בימים האחרונים על יציאה לשליחות.

הזוג מרקוביץ יצטרפו לשלוחי הרבי בגאורגיה, ויפעלו בכפרים הנידחים הרחוקים מקהילה יהודית מסודרת ומבוססת.

בהודעה לתושביה היהודים של המדינה, באמצעות הרשת החברתית, פרסמה חב"ד בגאורגיה הודעה. "אנו מתרגשים לבשר על פתיחת בית חב"ד חדש בגאורגיה, שיתן מענה למשפחות היהודיות המתגוררות במרחק מקהילות יהודיות מבוססות, ומאחלים לשלוחים הצעירים הרבה מאוד הצלחה".

אף בני הזוג מרקוביץ הצעירים עורכים בימים אלה קמפיין התרמה עבור הבית חב"ד החדש. לתרומה יש לבקר בכתובת ChabadRuralGA.square.site.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.