מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תש״פ 09.02.2020

חב"ד אור יהודה חגגה 70 למנהיגותו המופלאה של הרבי

מאות מתושבי אור יהודה והסביבה התכנסו ובאו בערב י' שבט לאולמי קינגסטון המפוארים להתוועדות המרכזית של חב"ד אור יהודה בראשות השליח הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן - לרגל י' שבט
חב

מאות מתושבי אור יהודה והסביבה התכנסו ובאו בערב י' שבט לאולמי קינגסטון המפוארים להתוועדות המרכזית של חב"ד אור יהודה בראשות השליח הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן - לרגל י' שבט.

פתח והנחה את האירוע הרב יוסף יצחק בקשי, משפיע בית הכנסת חב"ד בעיר ומשפיע בישיבת תות"ל פתח תקווה, שסקר והסביר את מעלת היום הגדול והקדוש. הזמר החסיד ר' אבי פיאמנטה ותזמורתו פצחו בניגון נשמה שחיבר הרבי ולאחר מכן הוקרנו על מסכי הענק קטעי וידיאו נדירים מהשנים הראשונות.

אורח הכבוד של הערב, הרב יוסף יצחק פיגעלשטאק רב קהילת חב"ד בבואנס-איירס ארגנטינה, עלה ושיתף את הקהל בסיפורים מאלפים מהרבי ובמעלת היום הגדול. בשלב זה כיבד המנחה את ידידי חב"ד אור יהודה שזכו לעלות ולהדליק את הנרות הערב - לכבוד הילולת הרבי הריי"צ נ"ע. הזמר אבי פיאמנטה עולה שוב וסוחף את הקהל למעגל הריקודים במחרוזת ניגוני חב"ד מלהיבים.

המרצה הנודע, פה מפיק מרגליות, הרב אברהם בן אסולין, רב קהילה בעיר חריש עלה לנאום וריתק את הציבור במשך שעה ארוכה בסיפורו האישי המיוחד על התקשרותו עם הרבי. הרב סיפר כיצד הוא ומשפחתו מבקשים את ברכתו על כל צעד ושעל בחייהם - וכמובן זוכים לברכות נפלאות וניסים מדהימים.

"אנו חוגגים היום שבעים שנה להנהגתו של הרבי" הזכיר המנחה הרב בקשי, "ובשנה הזו אנו מציינים גם שלושים שנה לשליחותו של השליח המיוחד שהרבי שלח אלינו לאור יהודה בשנת תש"נ (1990) שמאז ועד היום זכינו ואנו זוכים להנות מפעולותיו הברוכות, מקהילת חב"ד הנפלאה וממוסדות חב"ד המפוארים: מוסדות החינוך, מפעלי החסד ובתי חב"ד בשכונת נווה רבין, נווה סביון ועוד - שהקים כאן בעירנו בעבודה קשה ומאומצת. שלושים שנה של מסירות נפש, בהתמסרות יומיומית עבור כל אחד ואחת מתושבי העיר - בשליחות הרבי. נתכבד להזמין את השליח ויושב ראש המוסדות, הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן, בבקשה".

"וַחֲמֻשִׁים עָלוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם" פותח הרב פרידמן ומבאר את שני הפירושים לפסוק. ישנו הפירוש שמתוך בני ישראל רק אחד מחמישה זכו לצאת ממצרים (והשאר מתו במכת בכורות) וישנו הפירוש ש"חמושים" מלשון מצוידים בכלי נשק. ובזכות עבודתו של הרבי, ב70 שנות הנהגתו - הוא מוציא את כל היהודים מהפירוש הראשון, השלילי - ומזכה את כל עם ישראל להתחבר לאמונתם וליהדותם, לקיום התורה והמצוות - ולאמונה בגאולה השלימה בקרוב ממש, שבה אף יהודי לא יישאר בגלות.

בתום דבריו מודה הרב פרידמן למועצה הדתית אור יהודה בראשות מר דני שמואל שסייעו והשתתפו בארגון האירוע. לידידי חב"ד, לתורמים הנכבדים ולכל המסייעים לאירוע ובמיוחד לר' זוהר דנסון, ר' אפרים בנגייב, וכן להפקת האירוע ר' מענדי רובין - תהא משכורתם שלמה מן השמיים. הערב נחתם במחרוזת שירים נוספת של ר' אבי פיאמנטה ובקטעי וידיאו מיוחדים מהרבי.

בנוסף התקיימו במהלך השבוע התוועדויות לכבוד י' שבט, גם בבתי חב"ד בעיר, בשכונות נווה סביון ונווה רבין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.