צביקה קעניג | יום ז' שבט ה׳תש״פ 02.02.2020

ישיבת חב"ד בני ברק: 50 בחורים נוסעים לרבי לי' שבט

ביום חמישי האחרון נערך בישיבת "תומכי תמימים" בבני ברק טקס סיום מבצע "תן לי הנפש" – מבצע הכנה של התלמידים השלוחים לי' שבט, ובסיומו הוכרז כי 50 מתלמידי הישיבה יטוסו לרבי לקראת י' שבט
ישיבת חב

ביום חמישי האחרון נערך בישיבת "תומכי תמימים" בבני ברק טקס סיום מבצע "תן לי הנפש" – מבצע הכנה של התלמידים השלוחים לי' שבט.

באירוע המוקפד שנערך בזאל הישיבה, הציגו התלמידים השלוחים את סיכום המבצע – המתנות לרבי לרגל יום קבלת הנשיאות: 1800 שורות תניא בע"פ, 300 שורות מאמר באתי לגני בע"פ, 2300 אגרות קודש, 210 התוועדויות של הרבי, 250 שעות מבצעים ב'שבתות ישיבה', 120 שעות מבצעים ב'שבתות חופשה', ובסך הכל 370 שעות מבצע תפילין!

עם סיכום וספירת הנקודות עלה כי 80% אחוז מכלל תלמידי הישיבה עברו את רף הנקודות הנדרשות
 
לאחר חשיפת הנתונים המפעימים, נערכו הגרלות על ספרים מתורת רבינו, ומיד לאחריהן ההגרלה הגדולה על ההשתתפות במסע לרבי לרגל 70 שנה לקבלת הנשיאות שיכלול עשרה זוכים.
 
כל אחד מהתמימים הזוכים זכה לתשואות ולריקודי שמחה עם חבריו שפצחו בשירת "טייערע ברידער" כשהם שמחים בשמחת חברם מתוך אחווה חסידית.
 
בשוך ההתרגשות והריקודים עם הזוכים, הכריז מנהל השיבה הרב לוי"צ רוזנברג כי "עשרות תמימים השקיעו במבצע את נשמתם, ולאחר שעלו שמות הזוכים – והם לא היו ביניהם, הם הרגישו מפח נפש רב" אמר הרב רוזנברג, "לכן, למרות המאמץ הרב שזה ידרוש מהנהלת הישיבה, נוסיף עוד עשרים זוכים (!!!) שיקבלו מהנהלת הישיבה שליש מעלות כרטיס טיסה"...
 
מיד נערכו הגרלות נוספות בין שאר התמימים, ועשרים בחורים נוספים הצטרפו לרשימת המשתתפים במסע ההיסטורי – שהפך להיסטורי כפליים... הבחורים הנרגשים הלומי ההפתעה לא פסקו מלהודות לרב רוזנברג על הבשורה המשמחת.
 
בסיום ההגרלות אירעה אפיזודה מעניינת:
 
לאחר ההגרלות בין הבחורים, שוב הפתיע הרב רוזנברג והודיע על הגרלה נוספת שתתקיים בין הצוות הרוחני של הישיבה. ההגרלה נערכה, והזוכה בגורל היה... הרב רוזנברג עצמו. כעת היה ברור שלמרות העול הרב המוטל על כתפיו (הוא שידך רק יום קודם את בתו למזל"ט), שגרם לו לספיקות האם להצטרף למסע, הרבי מזמינו לנסוע יחד עם הקבוצה הנכבדה ולהיות נציג ההנהלה (כפי שמסביר הרבי בנוגע ל'זוכה בגורל')...
 
בשלב זה כלל תלמידי התמימים נכנסו לקלחת ריקודים, כשהשיר "טייערע ברידער" מושר בהתרגשות ללא הרף.
 
עם תום הריקודים התיישבו התמימים להתוועדות חסידית עם שליח הרבי לבאר שבע, הרב זלמן גורליק שנמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה.
 
את השבת האחרונה בישיבה קשה לתאר במילים, לכל אורך השבת התקיימו התוועדויות עם האורח המיוחד – המשגיח הראשי ומשפיע הישיבה הרב יוסף יצחק כץ החל בסעודת שבת, ממשיך ב'צוזאמען' לאחר הסעודה, למחרת בסעודת היום ואחה"צ – לאחר שהתמימים חזרו ממסיבות שבת והתוועדו עד לאחר צאת השבת, לכל אורך השבת  התמימים התוועדו בהתרגשות והתכוננו לקראת הנסיעה לחצרות קודשנו.
 
במוצ"ש שוב הפתיע מנהל הישיבה והודיע על עשרה בחורים נוספים שיקבלו שליש כרטיס טיסה ויוכלו להצטרף למסע ההיסטורי – שהפך להיסטורי במיוחד.

צפו בקליפ המבצע בישיבה:

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
קליפ יפה ביותר יישר כוח למענדל
ח' שבט ה׳תש״פ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.