| יום ג' שבט ה׳תש״פ 29.01.2020

120 קהילות, 11,000 חסידים: זה המיזם הענק שכובש אלפים

כובש את העולם: אלפים רבים מחסידי חב"ד בארץ ובעולם נוטלים בימים אלה חלק במיזם אדיר מימדים של 'ועד אור וחום ההתקשרות' לקראת יו"ד שבט השבעים • במסגרת המיזם חולקה כל תורת הרבי לאלפי יחידות, כאשר כל אחד לומד יחידה אחת או יותר, ויחד - כל החסידים בעולם - משלימים את לימוד כל תורת הרבי  • כמו כן: אלפי-אלפי פעולות חדשות במבצעי הקודש של הרבי כבר נעשו  • איך מצטרפים?
120 קהילות, 11,000 חסידים: זה המיזם הענק שכובש אלפים
ערבי לימוד בכמה מהקהילות המשתתפות במבצע

למעלה מ-100 קהילות, למעלה מ-10,000 אנשים ונשים, מכל העולם: ההצלחה של המיזם ההיסטורי של 'ועד אור וחום ההתקשרות' לקראת יו"ד שבט כובש בסערה את אנ"ש ברחבי תבל.

כ-80 אחוזים(!) מתורתו של הרבי כבר חולקו בין אלפי חסידים מכל העולם, ואלפי-אלפי פעולות במבצעי הקודש נעשו (החלוקה בקהילות מתבצעת בין האנשים, ורבות מהקהילות טרם עדכנו באתר).

עוד בנושא:

חסר תקדים: המיזם שיסעיר את כל העולם לקראת יו"ד שבט

עשרות בתי כנסת כבר הצטרפו, אסור לכם לפספס את המיזם הזה 

אורח הגיע: השליח הרב שמואל לוּ. איפה הוא יתוועד בשבת?

במבצע משתפות 120 קהילות מכל רחבי תבל, בהן 30 קהילות מארץ הקודש. הקהילות - מלבד לאנשים המשתתפים באופן פרטי. במבצע משתתפות גם נשי ובנות חב"ד בארץ ובעולם. גם ארגון 'בנות חב"ד' בארץ הקודש נוטל חלק ביוזמה.

בשבוע האחרון ערך השליח הנודע הרב שמואל לוּ מלונדון שבאנגליה, מסע מיוחד בארץ הקודש לרגל המבצע. את השבת הוא עשה בנחלת הר חב"ד בקרית מלאכי, שם התוועד במשך שעות ארוכות ביום השבת, בהשתתפות מאות חסידים, ועורר על לימוד תורת הרבי וחשיבות הקביעות בזה. בליל שבת נשא דברים בפני מאות בנות חב"ד בנחל'ה. גם בבית הכנסת 'חב"דניצע' נשא הרב לו דברים.

ביום שישי ביקר הרב לו במוסדות החינוך בכפר חב"ד, ונשא דברים בפני התלמידים והתלמידות. במוצאי השבת נשא דברים בכינוס מיוחד בביתר עילית.

אנ"ש בכל מקום ומקום נלהבים במיוחד מהמיזם הענק. רק ביממה האחרונה חולקו בכפר חב"ד בלבד 400 יחידות לימוד מתורת הרבי.

עוד לא הצטרפת? כנס כבר עכשיו לאתר המיזם, בחר יחידה או יותר של לימוד מתורת הרבי, וקבל על עצמך יעד של פעולות חדשות ב'מבצעים'.

>> לכניסה לאתר לחצו כאן <<

רשימת הקהילות מארץ הקודש המשתתפות במבצע:

כפר חב"ד - מענדלס שול, כפר חב"ד - גבעת ליובאוויטש, כפר חב"ד - בית מנחם, ירושלים - רמת שלמה, ירושלים - רמות ב, ירושלים - גבעת שאול, חולון, פתח תקווה, חדרה, באר שבע, אלעד - דרך מצוותיך, אלעד - אבטליון, אשקלון, נהריה, קריית מלאכי המרכזי, קריית אתא, קריות, תקוע, כפר סבא, אשלים, כפר חב"ד - בית נחום יצחק, צפת, קריית אתא - צעירים, קרית מלאכי - חבדניצע, שיכון חב"ד ירושלים, רחובות המרכזי, ביתר עילית.

ר' ישראל ארי' ליב - כפר חב"ד, 770 - כפר חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.