צבי סופר | יום כ"ד טבת ה׳תש״פ 21.01.2020

כ"ד טבת: המונים עלו על ציונו של האדמו"ר הזקן • גלריה

המונים עלו אמש בכ"ד טבת, להשתטח על ציונו של בעל ההילולא כ"ק אדמו"ר שניאור זלמן מלאדי האדמו"ר הזקן נ"ע, בעל התניא קדישא והשולחן ערוך, ולהשתתף בהתוועדויות וההתכנסויות בבניין המפואר "היכל אדמו"ר הזקן" בקרית רבינו הגדול בהאדיטש
כ
צילום: שלומי כהן

אלפים מכל רחבי העולם הגיעו אמש להשתטח על ציונו הק' בעיירה האדיטש שבאוקראינה, ולהשתתף בהתוועדויות וההתכנסויות בבניין המפואר "היכל אדמו"ר הזקן" בקרית רבינו הגדול בהאדיטש,

שליח חב"ד בהאדיטש הרב שניאור זלמן דייטש המנהל את אימפריית 'קריית רבינו הגדול' מספר  ל-COL על היערכות חסרת תקדים יומא דהילולא קדישא.

"יומא דהילולא תש"פ, ניתן לומר כי ההילולא השנה תגיע לשיא בע"ה. במקום הכנו מבעוד מועד את כל מה שדרוש לאלפי האורחים שיגיעו להתפלל באוהל הקדוש של אדמו"ר הזקן ולהעמיד לרשותם את כל התנאים הדרושים. נערכנו עם כמויות גדולות של אוכל בכשרות מהודרת, שתיה חמה ומקומות לינה רבים", אומר הרב דייטש.

בניהולו של הרב דייטש נערכו במתחם הכנסת האורחים עם סעודות  כיד המלך. חדרי האוכל הבשרי והחלבי עמדו לרשות הקהל במשך כל היום. התוועדויות חסידים נערכו אמש ברוב עם, וכפי המסורת רבת השנים, נערך סדר ניגונים מיוחד בו השתתפו רבנים ומשפיעים ונגנו את ניגוניו הקדושים של בעל ההילולא. הכנר החב"די  ר' מרדכי ברוצקי הנעים בניגוני חב"ד וסחף את המתוועדים. היום בשעות אחה"צ ביומא דהילולא תיערך ההתכנסות והתוועדות המרכזית בראשות הגה"ח ר' חיים שלןם דייטש.

כאמור, על כל הפעולות הרבות בימי ההילולא ובמשך כל השנה כולה, מנצח ארגון 'הכנסת אורחים' האדיטש בהנהלת שליח חב"ד בהאדיטש הרב  שניאור זלמן דייטש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.