שלמה מן | יום ט' טבת ה׳תש״פ 06.01.2020

זו המתנה האישית שקיבל מנהיג קבוצת המתנדבים מתושב דואג

כמשיח לפי תומו סיפר בימים האחרונים קרטיס סליווה, המייסד והמנכ"ל של קבוצת המתנדבים 'גורדיאן אנג'לס' (Guardian Angels) - הנלחמת בפשעי שנאה ומפטרלת כיום ברחובות השכונה בשל התקיפות האנטישמיות - על הדולר שקיבל מהרבי לפני כשלושים שנה ואבד לו במהלך תאונת דרכים • אחד מתושבי השכונה החליט הבוקר להפתיע אותו והעניק לו דולר במתנה • "סליווה היה כל כך אסיר תודה לקבל את הדולר"
זו המתנה האישית שקיבל מנהיג קבוצת המתנדבים מתושב דואג
סילווה מקבל את הדולר (באדיבות המצלם)

במהלך פרעות שנת תנש"א בקראון הייטס, הייתה זו קבוצת המתנדבים 'גורדיאן אנג'לס' (Guardian Angels) - הנלחמת בפשעי שנאה - שנכנסה לעובי הקורה והחזירה את השקט לשכונה.

בתום שלושה חודשים של סיור ברחובות קראון הייטס באותם ימים, התקבלו חברי הקבוצה בברכה במרכז חב"ד העולמי 770 שבמרכז השכונה ועברו לפני הרבי בחלוקת הדולרים.

"הרבי, רבי מנחם מנדל שניאורסון, נתן לכל פעיל דולר וברכה, כהוקרה לפעילותינו", סיפר היום קרטיס סליווה, המייסד והמנכ"ל של קבוצת המתנדבים, שאף מגיש תוכנית רדיו.



אחד מחברי הקבוצה עובר לפני הרבי בחלוקת הדולרים בשנת תנש"א


במשך שנים שמר סליווה, שנולד למשפחה קתולית ממוצא פולני ואיטלקי, על הדולר שקיבל מהרבי. לפני כעשרים שנה, בעת שנורה במונית בניו יורק - הוא איבד את הדולר.

בימים האחרונים, במהלך פיטרוליו בשכונה, סיפר סליווה לכמה מאנ"ש כי הדולר שקיבל בזמנו - אבד. נוחי גרוס, מתושבי השכונה, שפגש בו הבוקר החליט לתת לו דולר של הרבי כביטוי של הכרת תודה.

"סליווה היה כל כך אסיר תודה לקבל את הדולר", סיפר גרוס לאתר COLlive. "הוא שמח מאוד לקבל את המתנה הזו"

כזכור וכפי שדיווחנו כאן באתר, בתחילת השבוע שעבר הודיעה הקבוצה כי תתחיל לפטרל בשכונות היהודיות של ברוקלין קראון הייטס, בורו פארק וויליאמסבורג, בשל התקיפות האנטישמיות הרבות שהתרחשו לאחרונה.


• ימגרו את התקיפות? זו הקבוצה שתפטרל כעת בקראון הייטס


"ההתקפות האנטישמיות הללו מתרחשות שוב ושוב והשוטרים אינם פעילים כלל", אמר סליווה בהתייחסו לסדרת ההתקפות האלימות והמילוליות ביהודים מכל הגילאים והרקעים בתקופה האחרונה. הוא אף האשים גם את ראש העיר ביל דה בלסיו בכך שלא עושה צעדים מעשים למיגור התקיפות. "הוא פשוט אדיש", התבטא סליווה.

"אנחנו הרתעה חזותית בכומתות האדומות שלנו ובמעילי הסאטן האדומים שלנו. אף אחד לא יתקוף כשאנחנו בסביבה", אמר סליווה. "אם אכן יבוצעו התקפות שנאה בעת שאנחנו בסביבה - נדאג לרסן פיזית את האחראים, לתפוס אותם ולהחזיק בהם עד שהמשטרה תגיע ותעצור אותם".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.