כתב COL | יום כ"ז חשוון ה׳תש״פ 25.11.2019

תומכי תמימים נתניה: כינוס פתיחה למבצע תורה ענק

כינוס פתיחה מרשים למבצע תורה – 'גאנץ קידושין' נערך בישיבת תות"ל נתניה בראשות הרב משה אורנשטיין • במסגרת המבצע, ילמדו התמימים את כל מסכת קידושין שקו"ט, הנלמדת השנה בישיבות תומכי תמימים • את המעמד כיבדו הרבנים: הרב מנחם וולפא – שליח הרבי לנתניה ויו"ר המוסדות בעיר, הרב יהושע כהן – ראש כולל בירושלים עיה"ק
תומכי תמימים נתניה: כינוס פתיחה למבצע תורה ענק

כינוס פתיחה מרשים למבצע תורה – 'גאנץ קידושין', נערך בישיבת תות"ל נתניה בראשות הרב משה אורנשטיין. במסגרת המבצע, ילמדו תלמידי התמימים את כל מסכת קידושין שקו"ט, הנלמדת השנה בישיבות תומכי תמימים ברחבי תבל.

את המעמד כיבדו הרבנים החשובים: הרב מנחם וולפא – השליח לנתניה ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר, הרב יהושע כהן – ראש כולל בירושלים עיה"ק, הידוע בבקיאותו הרבה בכל הש"ס ושליטתו הידועה ברחבי התלמוד והרב משה אורנשטיין – ראש הישיבה.

את המעמד פתח המנחה, הת' השליח בנימין סוחייק שפתח בדבר מלכות, ובדבר חשיבות הלימוד, ורצונו הק' של הרבי, שכל בחור ובחור יהיה שקוע בעולמה של תורה וזהו כל עניינו של תמים. לאחר מכן עלה לדבר שליח הרבי בעיר הרב מנחם וולפא, שנשא דברים במעלת לימוד המסכת הנלמדת השנה – מסכת קידושין דווקא.

לאחריו נשא דברים אורח הכינוס הרב יהושע כהן – ראש כולל בירושלים, הידוע בבקיאותו הרבה בש"ס וברחבי התלמוד הבבלי והירושלמי, אשר חיזק ועורר את התמימים אודות חשיבות הלימוד של כל המסכת כולה, ולשקוע פשוט בעולמה של תורה כפשוטו ממש. הרב כהן אף שיתף את התמימים ברשמיו מביקורו אצל הרבי בקיץ תשל"ג, וכן שנה לאחר מכן בחודש שבט בתשל"ד, ואת ההתרגשות הרבה שהוא חש בכל פעם שהוא נזכר בביקור המיוחד.

לסיום, נתן הרב עצות מיוחדות לתמימים להצלחה במבצע, ולשינון כל המסכת באמצעות שיטות לימוד ייחודיות, כך שכל בחור יוכל לדעת בסוף המבצע את כל המסכת שקלא וטריא. 

המבצע מנוהל ומאורגן ע"י התלמידים השלוחים בישיבה: הת' יוסף יצחק אברביה, הת' בנימין סוחייק, הת' שמוליק מישולובין והת' שניאור אלפנביין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.