הרצל קוסאשוילי | יום כ"ג חשוון ה׳תש״פ 21.11.2019

"מפעל השליחות הולך ומתרחב. מגיעים לעוד ועוד ערים חדשות"

שעות לפתיחת 'כינוס השלוחים העולמי' בפעם ה-32, העניק סיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' הרה"ח ר' משה קוטלרסקי ראיון מיוחד למרכז התקשורת החב"די COL • על האווירה המיוחדת ששרתה במחיצת הרבי בימי הכינוס, התחושות הנוגות לקראת חגיגת הבר מצווה של מוישי הולצברג, וגם: איך הוא לא מתעייף מהעבודה הממושכת סביב השעון?
הרב קוטלרסקי בראיון ל-COL (צילום: שניאור שיף)

שעות לפתיחת כינוס השלוחים העולמי בחצרות קודשנו, העניק סגן יו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' והרוח החיה שמאחורי 'כינוס השלוחים העולמי', הרב משה קוטלרסקי - ראיון מיוחד למרכז התקשורת החב"די COL.

במשרדו שבקומת המשרדים 788 איסטערן פארקווי, פגש אותו בשעת צהרים מאוחרת הרצל קוסאשוילי, שליח COL לכינוס.

הרב קוטלרסקי, אתה עובד סביב השעון ימים ארוכים לפני הכינוס, ובכלל במהלך השנה בנסיעות לכל העולם, לכנסים איזוריים וכדומה. כיצד אתה לא מתעייף?

"ראשית מכל, מי אמר שאני לא מתעייף...

"בכל אופן הנקודה היא שהכל זה הברכות של הרבי. כשמסתכלים על מפעל השליחות כיום ועל הזוגות הצעירים שיוצאים - זה דבר שאי אפשר להבין. בפרט אחרי ג' תמוז שכל מפעל השליחות מתפתח ונפתחים מקומות חדשים, במדינות חדשות. זה רק הכוח של הרבי שעומד ומשמש. אין כאן שום הצלחה של ארגון כזה או אחר אלא הכל ברכותיו של הרבי המשלח. ומי שלא מאמין בזה - חסר לו את כל היסודות".



שתפו אותנו מעט באווירה המיוחדת ששרתה כאן בזמן הכינוס, במחיצת הרבי בשנות האור. איך זה היה נראה? אחד מרבני אנ"ש הגדיר לי את זה היום כ'יום טוב' ממש...

"אכן כפי שהזכרת הרגישו שזה ממש 'יום טוב'. הרבי התפלל למטה ואמר שיחה והתעניין בכל פרט של הכינוס. ראינו שההתכנסות הזו גורמת נחת רוח".

בעוד שבועות אחדים מוישי הולצברג, בנם של הקדושים השלוחים הרב גבי ורעייתו רבקי הולצברג, יחגוג בר מצווה. אני בטוח שאתה חושב על זה, על מה שקרה שם, כל הזמן. כעת זה מחזיר אותך אחורה? מהן התחושות?

"תשמע, זה דבר שאי אפשר לשכוח. הייתי מעורב בשליחות שלהם, בעניינים הפרטיים. דיברנו גם הרבה על כל מיני נושאים וזכיתי אף לגייס כסף עבור הבית חב"ד שלהם. לא מתאוששים ממה שקרה שם לפני מעט יותר מעשור. אני מקווה שהקב"ה יתן, שאוכל להשתתף בבר מצווה.

"מדוע זה קרה - אף אחד לא יודע. וחשבונות שמים הם למעלה מהשגותינו.

"הם, גבי ורבקי, היו דוגמה בכל ענייניהם".

לצפיה בראיון המלא - צפו בוידאו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.