מנחם בן יוסף | יום כ"א חשוון ה׳תש״פ 19.11.2019

כפר חב"ד: מאות בטקס סיום מבצע 'אבות ובנים' • סיקור

מאות חיילי צבאות ה' בכפר חב"ד, נהרו במוצ"ש האחרון יחד עם האבות, אל בית הכנסת 'בית מנחם' ל'אבות ובנים', שם חגגו סיום מבצע לימוד תורה שנתי של ארגון עמותת "והשיב לב אבות" המנוהלת בהצלחה על ידי השליח והמשפיע, הרב מנחם מענדל אלפרוביץ • 2 ילדים זכו בכרטיס טיסה עם אביהם אל חצרות קודשנו • אורח הכבוד, הרב יוסף באגד ראש ישיבת נחלים, נשא דברים על הקשר שלו עם הרבי ובירך את ילדי הכפר להצלחה בלימוד התורה
כפר חב
צילום: נתאי אבל

במוצאי שבת האחרון נהרו מאות חיילי צבאות ה' בכפר חב"ד, יחד עם האבות, אל בית הכנסת 'בית מנחם' ל'אבות ובנים', שם חגגו סיום מבצע לימוד תורה שנתי של ארגון עמותת "והשיב לב אבות" המנוהלת בהצלחה על ידי השליח והמשפיע, הרב מנחם מענדל אלפרוביץ.

את הכנס הנחה בטוב טעם הרב משה הורביץ שאמר עם הילדים 12 פסוקים ולאחר מכן הזמין את אורח הכבוד, הרב יוסף באגד ראש ישיבת נחלים, שדיבר על הקשר שלו עם הרבי ובירך את ילדי הכפר להצלחה בלימוד התורה מתוך יראת שמים.

אחריו נשא דברים הרב מנחם מענדל אלפרוביץ על 40 שנה למבצע שהרבי התחיל בשנת תש"מ 'והשיב לב אבות' על ידי בנים, והודה לילדים על ההתמדה שסוחפת גם את האבות. 

לקראת סיום נערכה ההגרלה - כאשר שמות הזוכים בכרטיסי טיסה אב ובנו יחד, הם: הגרלת זמן חורף - מנדי ירט שזכה יחד עם  אביו ר' ישראל ירט.  בהגרלת זמן קיץ - זכה איתמר מזרחי יחד עם אביו ר' מיכאל מזרחי, שסיפר בהתרגשות איך בנו רצה לזכות בנסיעה לרבי - עד שכבר הכין מזוודה לנסיעה.

בסט ספרים של 'אגרות קודש', זכה יחיאל סגל. בשובר קנייה בסך 100 ש"ח בחנות 'קה"ת', זכו: שניאור מדר, מנדי איזנבאך, ומיכאל חזיזה. בכובע בורסלינו, תרומת ר' מענדי בסטומסקי זכה מני צ'יק לאביו, מרכזי המבצע - ר' שניאור ציק

המארגנים ביקשו למסור את תודותם לכל התומכים היקרים בפעילות ילדי צבאות ה' כפר חב"ד, על השתתפות בהוצאת החוברת השבועית "נשמתא דאורייתא", המיועדת ללימוד משותף ולפעילות "אבות ובנים" השבועית - בכל בתי הכנסת בכפר. כמו-כן ביקשו להודות לכל גבאי בתי הכנסת, על העזרה והסיוע לפעילות, ולרכזים המסורים לפעילות: ר' אהרן הלפרין. ר' שניאור צ'יק. ר' גרשון רבינוביץ. הרב שי רפאל. ר' אבי אושר. ר' נתאי אבל. ר' מענדי בקשי ור' הערשי מיידנציק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.