מערכת | יום ה' חשוון ה׳תש״פ 03.11.2019

חדש מתורתו של הרבי: "משנה כרבי" – ביאורים על המשניות

אור חדש מתורת הרבי: השבוע ראה אור ספר ראשון בסדרת ספרים חדשה מתורת הרבי נשיא דורנו – "משנה כרבי" על סדר זרעים – שלב ראשון לקראת עריכת והוצאת לאור של ביאורי הרבי על כל הששה סדרי משנה 
חדש מתורתו של הרבי:

אור חדש מתורת הרבי: השבוע ראה אור ספר ראשון בסדרת ספרים חדשה מתורת הרבי נשיא דורנו – "משנה כרבי" על סדר זרעים.

בספר זה נלקטו ונערכו לראשונה כללות ביאורי הרבי נשיא דורנו על משניות כל מסכתות סדר זרעים, מתוך ים תורת הרבי - סדרת ספרי "תורת מנחם התוועדויות", סדרת "שיחות קודש", לקוטי שיחות, 'רשימות' הקודש ואגרות הקודש של רבינו.

הופעת הספר החדש "משנה כרבי" הנו שלב ראשוני בלבד מתוך מפעל כביר ומלאכה גדולה הנמצאת בימים אלו בעיצומה – עריכת והוצאת לאור של ביאורי הרבי על כל הששה סדרי משנה, כאשר המטרה היא לרכז אל פונדק אחד ולהגיש לראשונה אל שוחרי תורת רבינו את כללות ביאורי הרבי בנגלה ובחסידות על כל ששה סדרי משנה.

מפעל גדול זה של עריכת והוצאת ביאורי הרבי על ששה סדרי משנה, רואה אור בס"ד ביוזמתם המבורכת של משפחת סלאווין מכפר חב"ד, הרה"ח ר' דוד יצחק וזוגתו מרת חנה, בעקבות החיות המיוחדת של בנם הבכור הת' שלום דוב בער בלימוד משניות בכלל, ובמיוחד בלימוד ושינון משניות בעל פה, אשר נכנס לעול המצוות לאחרונה.

לקראת מועד הבר מצווה של בנם, הושלמה מלאכת עריכת הספר הראשון של "משנה כרבי", ביאורי הרבי על המשניות לסדר "זרעים". הספר חולק כ"תשורה" בחגיגת הבר מצווה, שנערכה השבוע ביום רביעי ר"ח חשון בכפר חב"ד, וזכה לתשבחות מכל באי השמחה.

הספר החדש מקיף כמאתיים ושישים עמודים, והוא יוצא לאור בעריכת חבר המערכת, הרה"ח הרב זושא וולף, אשר ערך והוציא לאור שורה ארוכה של ספרים מתורת הרבי.

הספר החדש "משנה כרבי" יוצא לאור בתוספת מספר הוספות חשובות:

בראשית הספר מופיעה סקירה מיוחדת על כללות גישתו של הרבי לששה סדרי משנה, וכן התייחסויות שונות לעניינם של התנאים הקדושים.

סקירה נוספת חשובה ורבת ערך המופיעה בפתח הספר, הנה סקירה מיוחדת אודות "חברת משניות בעל-פה" שנוסדה על ידי כ"ק אדמו"ר הריי"צ בשנת תש"ב. על פני יותר מעשרים עמודים נסקרים לראשונה בהרחבה כל שלבי ייסודה התפתחותה של חברה זו ופעלו הרב של הרבי בכך, בתחום זה שלא היה מוכר דיו לרבים, כאשר לצד זאת מתפרסמים בסקירה זו עשר מסמכים נדירים בשייכות ל"חברת המשניות".

ב"פתח דבר" לספר מציין המו"ל, "בטוחים אנו אשר ספר זה יתקבל בשמחה אצל אנ"ש והתמימים שיחיו שוחרי ומחבבי תורת רבינו, ואשר הופעתו תזרז בס"ד את הופעת סדרה זו במילואה".

את הספר החדש ניתן להשיג כעת בהוצאת הספרים קה"ת בכפר חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.