מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ה 08.06.2005

חצי מליון שקל חולקו לבתי חב"ד עבור 'סדרי' הפסח

מרכז צעירי אגודת חב"ד העניק חצי מליון שקל לסניפי בתי חב"ד בישראל שארגנו סדרי פסח ציבוריים בחג הפסח. כזכור, בראש-חודש ניסן החלו צעירי חב"ד בקמפיין פרסומי גדול שפנה אל הציבור הרחב והזמינו לקיים ולחגוג את ליל הסדר עם צעירי חב"ד. הקמפיין כלל שלטי פרסום על אוטובוסים, תשדירי פרסומת ברדיו, באנרים באתרי האינטרנט, ומודעות בעיתונות. מרכז צעירי-אגודת-חב"ד עודד ודירבן את סניפי בתי חב"ד בישראל, לארגן סדרי פסח ציבוריים בכל עיר ועיירה בארץ, והכריז על הענקת תמיכה כספית מוגברת עבור ההוצאות הרבות הכרוכות בארגון הסדרים הציבורי. הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ויו"ר אגודת חסידי חב"ד בישראל אומר כי הוא שמח לגלות ששלוחי הרבי מרחיבים את הפעילות באופן מתמיד.
חצי מליון שקל חולקו לבתי חב
הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב

מטבע הדברים, קהל היעד היה בעיקר משפחות שהיה להן קשה לקיים את הסדר לבדן ולא היה להן היכן להתארח. הקמפיין הביא לגל של עשרות אלפי פונים. כדי להיענות לפניות הרבות שזרמו אלמרכז צעירי חב"ד, בעקבות קמפיין הפרסומי הגדול, הפעיל מרכז צעירי-חב"ד מוקד ארצי שפעל בשני ערוצים: באמצעות הטלפון ובאתר האינטרנט. אלפים פנו אל המוקדים הללו לברר את המקומות המדוייקים שבהם יתקיימו הסדרים, בקרבת ביתם, ופנו להירשם על-פי הפרטים שקיבלו.

מרכז צעירי-אגודת-חב"ד בישראל - הזרוע המבצעת של חב"ד בארץ, עודד ודירבן את סניפי בתי חב"ד בישראל, לארגן סדרי פסח ציבוריים בכל עיר ועיירה בארץ. לשם כך אף הכריז על הענקת תמיכה כספית מוגברת עבור ההוצאות הרבות הכרוכות בארגון הסדרים הציבוריים.

הקמפיין והתמיכה בסדרי הפסח התאפשרה באדיבות תרומה לעילוי נשמת מרת ורדה בת ר' מאיר ז"ל, על-ידי בני משפחתה שיחיו. בסדרי הפסח, השתתפו כחמשה עשר אלף איש מכל גווני האוכלוסיה: עולים חדשים, ישראליים, אמהות וילדים, חיילים וצעירים, קשישים וחולים, משפחות נזקקות ומשפחות נפגעי הטרור.

הרב אהרונוב הביע סיפוק על התרומה היפה שאפשרה את מבצע הסדרים וציין בסיפוק רב כי הודות לבמצע זה, לא היה אדם או משפחה שביקשה להשתתף ב'סדר ציבורי' של חב"ד ולא נעתנה. "כל דכיפין" אכן בא וסעד עמנו בליל הסדר".

אתר צעירי-חב"ד

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יישר כח
א' סיון ה׳תשס״ה
אל יבוש מפני המלעגים עליו כל הכבוד לארגון הקדוש העושה למען הבית הלוא הוא בית חב"ד אנחנו איתכם עובדי צא"ח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.