מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ה 08.06.2005

תשדירים ברדיו: בואו לשמוע את 'עשרת הדברות'

צעירי-חב"ד פתחו בקמפיין פרסום ארצי ברשתות 'קול ישראל' - המזמין את ילדי ישראל והוריהם להגיע לבית הכנסת בחג השבועות - לשמוע את 'עשרת הדברות'. לצורך הקמפיין הופק תשדיר פרסומת קליט וקצר שישודר החל מיום חמישי ועד ערב חג השבועות. בחג יקיימו 230 סניפי צעירי-חב"ד ברחבי הארץ תפילות ומניינים לקריאת התורה ולאחר מכן יספרו לילדים על משמעות החג ויכבדו אותם בממתקים לחג. היוזמה לכך באה מהרבי מליובאוויטש שעורר להביא לבית הכנסת, בחג השבועות, ילדים ואף טף בהיותם ה'ערבים' של עם ישראל לשמירת התורה ולקיומה. להאזנה לחצו כאן
תשדירים ברדיו: בואו לשמוע את 'עשרת הדברות'
לילדי ישראל יש מעמד מיוחד בחג השבועות. בזכותם ניתנה התורה לעם-ישראל, כאשר המבוגרים התחייבו לקב"ה כי "בנינו ערבים בעדנו" - שנקיים את התורה. חכמינו אמרו, ששמיעת עשרת הדברות בשבועות נחשבת לנו כאילו אנו עומדים לפני הר-סיני ושומעים את עשרת הדברות מפי הקדוש-ברוך-הוא. הרבי מליובאוויטש הסביר כי מן הטעם הזה ראוי שהילדים יבואו גם הם לבתי הכנסת בחג השבועות כדי לשמוע במו אזניםה את קריאת עזרת הדיברות.

נאמנים להפצת הוראותיו של הרבי מליובאוויטש, הפיקו צעירי חב"ד תשדיר פרסומי לעורר את המוני ילדי והורי ישראל לבוא לבית הכנסת בחג השבוןעות לתפילה ולשמיעת עשרת הדברות.

התשדיר נפתח בשירת ילדים "בחג השבועות קיבלנו מתנה", והקריין ממשיך: "נכון, בחג השבועות קיבלו את המתנה היפה ביותר – התורה. היא ניתנה לנו בזכות הילדים, הם נעשו ערבים שנשמור את התורה, ונאהב אותה. בכל שנה ושנה אנו מקבלים את התורה בקריאת עשרת הדברות. צעירי-חב"ד מזמינים את כל הילדים והוריהם לבוא לבית הכנסת, בחג השבועות בבוקר, לשמוע את עשרת הדברות".

230 סניפי צעירי-חב"ד ברחבי הארץ יקיימו מנייני תפילה נוספים במיוחד למטרה זו, כדי שהילדים יוכלו לבוא ולשמוע את קריאת עשרת הדברות ולאחר מכן יספרו לילדים על משמעות החג ויכבדו אותם בממתקים לחג.

פרטים על המניינים ובתי הכנסת - ניתן לקבל בסניפי בתי חב"ד בישראל.

אתר צעירי-חב"ד





הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.