כתב COL | יום ז' תשרי ה׳תש״פ 06.10.2019

השליח הראשי מלמד זכות על ת"א: "עיר הנידחת? חס ושלום"

בדרשת 'שבת שובה' של הרב יוסף גרליצקי השליח הראשי לת"א-יפו ורב מרכז העיר תל אביב-יפו, הכריז: "חס ושלום להגדיר את העיר תל-אביב כ'עיר הנידחת'. בהסברה טובה, בדרכי נועם ובאהבת ישראל, אפשר לגרום לכל תושבי העיר להיות שומרי שבת"  
השליח הראשי מלמד זכות על ת
הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לת"א-יפו. צילום: COL


מאות אנשים ונשים התאספו אמש בבית-הכנסת חב”ד ‘גאולת ישראל’ שבלב תל-אביב, כדי לשמוע את דרשת ‘שבת שובה’ של הרב יוסף גרליצקי, רב מרכז העיר תל אביב-יפו והשליח הראשי של הרבי לתל אביב.

בדרשה הכריז הרב: “חס ושלום להגדיר את העיר תל-אביב כ’עיר הנידחת’, זוהי עיר שגרים בה מאות אלפי יהודים כן-ירבו, שכל אחד מהם הוא קדוש ויקר, מלא מצוות כרימון, בבת-עינו של הקדוש-ברוך-הוא!”

הרב גרליצקי סיפר בדרשה על התעוררות רוחנית אותה הוא חווה מידי יום בתקופה האחרונה – של אלפי משפחות המבקשות להתחיל לשמור שבת ולבקר בבתי-הכנסת, בעקבות קמפיין פירסום רחב של רבני העיר, הנערך בימים אלו, המסביר בטוב טעם את חשיבותה ויופיה של השבת היהודית.

“הרי כולנו רואים את בתי הכנסת בתל-אביב מלאים עד אפס מקום ביום הכיפורים, ועוד נפתחים הרבה אוהלי תפילה ומניינים נוספים – זו הוכחה ברורה שתושבי תל-אביב הם מאמינים בני מאמינים! בהסברה טובה, בדרכי נועם ובאהבת ישראל, אפשר לגרום לכל תושבי העיר להיות שומרי שבת, ‘עם מקדשי שביעי’".

כצעד ראשון קרא הרב גרליצקי לכל תושב בתל-אביב הבונה סוכה בביתו, לפנות לשכניו שלא בנו סוכה ולהזמינם להתארח בסוכתו, לקיים את מצוות החג ולהתאחד יחד בשמחת החג.

“בכוחנו לגרום לשינוי הענק לטובה בפני העיר, אין לתאר את מנוחת הנפש ורוממות הרוח שנזכה לה כולנו, כל תושבי העיר מכל המגזרים, כאשר נתאחד כולנו, איש ואיש, משפחה משפחה, סביב קדושת השבת והחג”, אמר השליח.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מלאה השלוחים שמלאים במצוות כרימון!!
ז' תשרי ה׳תש״פ
עיר מלאה אור! תודה למרכז חב״ד בתל אביב!
2.
מלמד זכות?
ז' תשרי ה׳תש״פ
אנחנו לא מלמדים זכות, הרבי לימד אותנו שזו המציאות האמיתית...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.