שלמה מן | יום כ' אלול ה׳תשע״ט 20.09.2019

כל המספרים: מה שיקבל בנכם ב'הכנסת אורחים' של ה'ועד'

השינה, הארוחות, ההטבות, סדרי הלימוד, ההתוועדויות והתוכניות, ההוצאה לאור, הסיורים, השיעורים, ה'מבצעים' והנסיעות לאהל הק' • המספרים המלאים: הצצה למערך הפעילות הגשמי והרוחני שמספק 'ועד תלמידי התמימים העולמי', המופקד על אירוחם של אלפי תלמידי התמימים מרחבי תבל
כל המספרים: מה שיקבל בנכם ב'הכנסת אורחים' של ה'ועד'
צילום: מנדי הכטמן (ארכיון COL)

'ועד תלמידי התמימים העולמי', בא-כח הנהלות ישיבות תות"ל ברחבי תבל, המופקד על אירוחם הגשמי והרוחני של אלפי תלמידי התמימים האורחים המגיעים לשהות בחודש תשרי בחצרות קדשנו, פותח היום את הסדרים והתוכניות של חודש החגים ה'תש"פ.

החל מתחילת השבוע הבא יעשו רבים מן האורחים את דרכם בטיסות מכל רחבי תבל לחצרות קדשנו, שם ישהו במהלך חודש שלם, יסתופפו במהלך חודש תשרי במחיצת הרבי, יתעוררו, ילמדו ויתוועדו יחדיו.

את ההרשמה פתח ה'ועד' באמצעות אתר האינטרנט שלו (לחצו כאן לכניסה לאתר), ולראשונה ניתנת בו אפשרות לפריסת תשלומים.

32
ימי לינה

החל מיום שלישי הקרוב, כ"ד אלול יפתח ה'ועד' את מערך הלינה שלו, ולמעלה מאלף האורחים יזכו במקומות לינה נקיים ומטופחים.

בשורת דירות גדולות ומסודרות המצויות בסמיכות מקום ל770 פרושות בימים אלו מיטות נוחות, מרווחות ומוצעות, שהחל מיום שלישי הבא יתחילו לאכלס את אלפי האורחים, למשך כל ימי החודש.

לאורך כל החודש יישמר הסדר והניקיון בדירות על-ידי צוות עובדים מיוחד שנשכר לשם כך.

76
ארוחות

כמו-כן, בחדר האוכל הענק 'סעודות אליהו' הממוקם בישיבת 'חובבי תורה' הסמוכה ל-770 יתקיימו מדי יום 3 ארוחות מזינות, מגוונות ועשירות, מהן ייהנו אלפי האורחים, שיוכלו לשקוד על התורה והעבודה במנוחת הנפש.

הארוחות העריבות מתאפשרות בעזרת הנדיב ר' אליהו שי' שלוסברג.

22
סעודות שבת וחג

בימי החגים והשבתות, מספק 'בית אהל חב"ד ליובאוויטש', בסמיכות לאהל הק', יחד עם 'ועד תלמידי התמימים' את הסעודות באופן מלא ומסודר.

השנה מכריז ה'ועד' על חידוש לשובתים בשכונת קראון-הייטס. סעודות שבת וחג מרכזיות באווירה מיוחדת עם דברי תורה וניגונים יערכו עבור תלמידי הישיבות הקטנות (ותלמידי שיעור א' בישיבות הגדולות).

עבור שאר התלמידים יתאם ה'ועד' עם עשרות משפחות ברחבי השכונה את אירוחם, וקבוצות מסודרות יצאו לבתים השונים לאחר התפילה.

הטבות שונות

במהלך החודש מעניק הועד הטבות נוספות לקהל האורחים, כגון כרטיסים מיוחדים לרכישת תרנגול לכפרות, ערבות ליום הושענא רבא וכיו"ב.

150
נסיעות לאהל הק'

מדי בוקר מוציא ה'ועד' אוטובוסים מ-770 לאהל הק', במחיר מסובסד של שתי דולר. בכל יום נוסעים מאות תמימים אל האהל באמצעות האוטבוסים, שוהים בסמיכות לד' אמותיו הק', ונכנסים אל הרבי.

גם בערבי שבתות וחגים ובליל הושענא רבא מוציא הועד שורת אוטובוסים אל האהל, בהם נוסעים האורחים השוהים במהלך ימות החודש בקראון-הייטס לעשות את החגים והשבתות בדל"ת אמותיו של הרבי.

סדרי הלימוד

במהלך החודש, ילמדו אלפי האורחים בהתמדה ושקידה בסדרי הלימוד ב-770 ובאהל הקדוש , מתוך מספר חוברות מיוחדות שהוציא לאור ה'ועד', ישמעו שיעורים מרתקים ועיוניים בנגלה ובחסידות מפי רבנים, משפיעים והעוסקים במלאכת ההוצאה לאור של תורת הרבי, וישתתפו במבחנים.

דיווח להורים

במהלך החודש יתקיים רישום מיוחד על נוכחות בסדרים ותוצאות המבחנים. הרישום יערך בדקדקנות על-ידי 'משגחים' שנבחרו בקפידה מבין תלמידי ישיבת תו"ת המרכזית ב770. וכפי שהנהיג ה'ועד' בשנה שעברה, גם השנה – אם תהיו מעוניינים בכך, תוכלו לקבל דו"ח יומי לאימייל מהשתתפות בנכם בסדרי הישיבה באותו היום.

התוועדויות

כמו-כן, יקיים ה'ועד' מדי ערב התוועדויות מיוחדות עם שלוחים, רבנים, משפיעים וחוזרים, בהן עתידים להשתתף אלפי תמימים, לנגן יחדיו, להאזין, ולהתעורר באור וחום ההתקשרות.

כינוסים

במהלך החודש יערוך ה'ועד' גם כינוסים לכלל האורחים, פאנלים יחודיים, הרצאות מרתקות, סיורים ותוכניות מיוחדות, שימלאו את כל זמנם של האורחים.

לאורך ימי החודש, יביא הועד אורחים מיוחדים מרחבי תבל, שיתוועדו, יעוררו וימסרו שיעורים מיוחדים לקהל האורחים הגדול.

מבצעים

בימי שישי ובימי חול המועד מוציא הועד אוטובוסים מיוחדים למקומות שונים בהם מתגוררים יהודים, מצייד את אלפי האורחים בערכות מבצעים מיוחדות, ד' מינים, וחומרים מתאימים, והאורחים יוצאים לפעול בקרב האוכלוסיה היהודית בניו-יורק, במבצעי הקודש של הרבי.

במהלך לילות חול-המועד-סוכות מוציא ה'ועד' שורת אוטובוסים לשכונות החרדיות בברוקלין, אליהם נוסעים האורחים לרקוד ברחובה של עיר ולשמח יהודים רבים.

הוצאה לאור

במהלך החודש מוציא הועד לאור שורת ה"קבצים לחיזוק ההתקשרות" הנקראים בשקיקה מדי תשרי על ידי אלפי האורחים ורבבות חסידים ברחבי תבל, וגדושים בחומרים ייחודיים, כתבי-יד-קודש בפרסום ראשון, סקירות מרתקות וזכרונות מתשרי במחיצת הרבי; עלונים יומיים וספוגי לחלוחית חסידית, יומנים אותנטיים נדירים מבית חיינו ועוד.

הקבצים מלווים את שעותיהם הפנויות של האורחים, וזוכים לתגובות נלהבות.

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
הגיע הזמן שה"ועד" יקח אחריות על ה"קבוצה"
כ"ב אלול ה׳תשע״ט
ימנו את ההנהלה המנותקת והמתנשאת העכשווית ל"מועצת הנשיאים" וישאירו את הניהול בפועל ל"ועד" שעומד בקשר עם ההנהלות בארץ וההורים
2.
מחאה על המחיר המופקע השנה
כ"ב אלול ה׳תשע״ט
פעילות מבורכת,
אבל למה ברגע האחרון מפקיעים מחירים,
פי 3 משנים קודמות.
על כזאת קפיצת מחיר-צריכים להודיע מפסח, שבחור ידע להתארגן,
ומי שיש לו 2 או 3 בחורים, אין אופציה להנחה
מחירים מופקעין?
כ"ב אלול ה׳תשע״ט
האם הסכום שאתה משלם מכסה ולו רבע מעלויות האוכל בלבד? נסה נא לשלוח את בנך ולומר לו להסתדר לבד, המחיר שזה יעלה יהיה לא בערך למחיר אשר אותו הינך נדרש לשלם.
המחיר כולל שכירות דירה, אוכל, התוועדויות והדפסת חומרי לימוד ועוד. אם תתבונן טוב, תראה שהמחיר כלל לא מופקע.
וזה שבשנים שעברו זה עלה פחות זה היה משום שהכמות היתה פחותה וכן הדברים שקיבלו היו ברמה יותר נמוכה מעכשיו.
3.
השארתי שם פנייה לפני כמה ימים
כ"ב אלול ה׳תשע״ט
אין קול ואין עונה..

4.
קישור לרשום ילד?
כ"ב אלול ה׳תשע״ט
5.
כמו כל השנים
כ"ב אלול ה׳תשע״ט
השנה אין שום דבר חדש שלא היו שנים שעברו. אין הצדקה למחיר הגבוה כל כך
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.