מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשע״ט 12.09.2019

שנת ה-20 למרכז התקשורת החב"די המוביל - אתר COL

כבר תשע-עשרה שנה שאנו מלווים את חסידי חב"ד בשמחות, באירועים, בהתוועדויות, מסקרים את מפעל השליחות העוצמתי, מעדכנים היישר מהתרחשויות חשובות, מעבירים בשידור חי כינוסים גדולים, ומשתפים גלריות של תמונות מקצועיות מהווי חצרות קודשנו וכמובן משמחות של משפחות אנ"ש בכל נקודה בגלובוס • כעת, עם הכניסה לשנת ה-20 - יש חדש • אנו מציגים בפני רבבות הגולשים את האתר החדש והמשודרג של מרכז התקשורת המוביל כיום בחב"ד, הכולל שורה של פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים ושלל מדורים חדשים 
שנת ה-20 למרכז התקשורת החב
שורה של מדורים חדשים ומערכות מתקדמות בכל הנושאים. אתר COL החדש

תשע-עשרה שנה חלפו מאז הוקם מרכז התקשורת החב"די - COL, חלוץ אתרי האינטרנט במגזר החרדי, וכבש בסערה את העולם החב"די.

כבר תשע-עשרה שנה שאנו מלווים את חסידי חב"ד בשמחות, באירועים, בהתוועדויות, מסקרים את מפעל השליחות העוצמתי, מעדכנים היישר מהתרחשויות חשובות, מעבירים בשידור חי כינוסים גדולים ומשתפים גלריות של תמונות מקצועיות מהווי חצרות קודשינו, מהחגים והמועדים, כמו גם משמחות של משפחות אנ"ש בכל נקודה בגלובוס.

אבל היום, עם הכניסה לשנת ה-20 - יש חדש.

אנו מתכבדים להציג בפני רבבות גולשנו, בארץ והעולם, את האתר החדש והמשודרג של מרכז התקשורת החב"די - COL, הכולל בתוכו, מלבד סדרת כתבות עשירה ומגוונת, שורה של שדרוגים טכנולוגיים מתקדמים, מדורים חדשים ומערכות מתקדמות בכל הנושאים.

הנה המרכזיים שבהם:

שיתוף תמונות - שיתוף תמונות ואירועים ישירות למדור התמונות באתר בהעלאה מהירה ונגישה.

יומן חב"ד - יומן היסטורי של אירועים מיוחדים בתולדות חב"ד, מאגר זיכרון להולכים, לוח מנהגים וציוני דרך מיוחדים, וגם יומן עכשווי של שמחות ואירועים בקהילות חב"ד.

מזל טוב - למדור המזל טוב המשודרג והמעוצב ניתן לשגר דיווחי מזל טוב בקלות, ישירות מהנייד למייל האדום, לווטסאפ או לרובוט הטלגרם היעודי.

לוח קהילתי - לוח המכירות של חב"ד. זה המקום למכור ולקנות מקהילת אנ"ש ולעמוד בקשר ישיר עם המפרסם והקונה.

אינדקס COL - מאגר עצום של מידע בכל התחומים, עם טכנולוגיות חיפוש מתקדמות למציאת התכנים והמידע שתרצו. מחפשים מספר טלפון של מנהל ישיבה? מבקשים לדעת על  שיעור תורה באיזורכם? זקוקים לעלון שבועי חב"די שיצא בשנים האחרונות? באמצעות חיפוש קל ומהיר באינדקס התוכן המבוקש יהיה אצלכם בנייד או במחשב.

בנוסף לתצוגה המעוצבת והמחודשת של דף הבית, מהיום ניתן לבחור לגלוש אף בתצוגת פיד. בתצוגה זו מוצגים כל התכנים בזמן אמת, לפי סדר כרונולוגי, עם אפשרויות שיתוף מתקדמות.

ואם תהיתם מה יהיה על ארכיון הכתבות והתכנים העצום של האתר הקודם? הסירו דאגה. בעמל רב סידרנו בתקופה האחרונה את כל ארכיון התוכן שהצטבר במהלך השנים באתר COL ומיינו את כולו לפי תגיות ונושאים.

כך אפשר למצוא כל נושא, אירוע או אזכור שפורסם עצלנו בעבר - בקלות ובמהירות.

נוסף לכל זאת, במערכת החדשה שמנו דגש מיוחד בכדי שאתם, הגולשים, תוכלו לשלוח אלינו את המידע שברצונכם לשתף בקלות ובמהירות האפשרית: אם דרך האתר, הווטסאפ, או רובוט טלגרם מיוחד שמשגר את החומר ישירות לשרת שלנו.

אנו במערכת מרכז התקשורת החב"דית-COL משקיעים רבות כדי לעמוד בחזית הקדמה הטכנולוגית - על מנת להעניק לכם חווית משתמש נוחה ומשופרת. כאן המקום להודות לנחמיה קנלסקי, בעל חברה לפיתוח אפליקציות ומערכות אינטרנט, על תכנות האתר החדש, ולעדי אבינון מחברת WEDO CREATIVE, על העיצוב המוקפד.

לכם נותר פשוט, להתחדש.

כי יש חדש ב-COL.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
כל הכבוד
י"ב אלול ה׳תשע״ט
יפה מאוד!! האתר האהוב ביותר
4.
מדהים
י"ב אלול ה׳תשע״ט
ברכות לצוות. תתחדשו. מזל טוב גדול
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.