מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ט 29.08.2019

ימי נופש לשלוחים, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים

כשלושים וחמשה זוגות שלוחים מהארץ ומאירופה נהנו מימי נופש מיוחדים שאורגנו על ידי "ילדי שלוחי הרבי". ימי הנופש נועדו לאפשר להורים השלוחים פסק זמן ממרוץ החיים והטיפול המתמיד בילדיהם בעלי הצרכים המיוחדים, לשאוף אויר ולאגור כוחות להמשך השליחות הכללית שלהם בעיר והשליחות הייחודית איתה הם מתמודדים • לכתבה המלאה
ימי נופש לשלוחים, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים


כשלושים וחמשה זוגות שלוחים מהארץ ומאירופה נהנו מימי נופש מיוחדים שאורגנו על ידי "ילדי שלוחי הרבי".

ארגון "ילדי שלוחי הרבי", שתחת הנהלת "מרכז לעניני חינוך" נוסד במטרה לסייע למשפחות שלוחים המתמודדים עם צרכים רפואיים של ילדיהם.

ימי הנופש נועדו לאפשר להורים השלוחים פסק זמן ממרוץ החיים והטיפול המתמיד בילדיהם בעלי הצרכים המיוחדים, לתת להם אפשרות להיפגש עם הורים נוספים המתמודדים עם אתגרים דומים, ללמוד זה מזה וללמוד יחד מאנשי מקצוע, לאפשר להם לשאוף אויר ולאגור כוחות להמשך השליחות הכללית שלהם בעיר והשליחות הייחודית איתה הם מתמודדים.

לקיום ימי הנופש נרתמו יחד: קרן מרומים, השליח והרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר, קרן התמיכה לשלוחים של משפחת עמאר בצרפת - ותחת שרביטם המקצועי של חברת ההפקות פלס-פליישמן, משפחות השלוחים קיבלו רוחניות לצד גשמיות. העשירו והעמיקו את ידיעותיהם בסדנאות והרצאות שונות, לצד חוויות מאתגרות.

במהלך ימי הנופש שהתקיימו במלון ניר עציון, השלוחים שמעו הרצאות מרתקות מהשליח לנהריה הרב ברוך וילהלם והמרצה הרב מנחם מינצברג, כן התקיימה תכניות מיוחדת של העצמה באמצעות "מופע פלייבק", יצאו לטיול מאתגר בהרי הכרמל, לחוויה מרתקת וייחודית בחוות בת יער שבצפון הארץ, סיירו בעיר העתיקה בצפת, חוויות גשמיות לצד רוחניות.

הרב שאול ווייזער, מנהל ארגון "ילדי שלוחי הרבי" מספר שהצלחתם של ימי הנופש הללו היו מעל ומעבר למשוער. "מהשיחות שלי עם השלוחים והשלוחים – אומר הרב ווייזער – גולת הכותרת של ימי הנופש היתה ההתוועדויות עד לשעות הקטנות של הלילה, השלוחים לבד והשלוחות לבד. היו אלו התוועדויות של קירוב הלבבות, של שיתוף וייעוץ, של חיבור אמיתי זה עם זה".

גם הזוג ר' אלי ודינה וולף, המנהלים את הסניף של "ילדי שלוחי הרבי" בארץ, מציינים במיוחד את ההתוועדויות הללו כשיאם של ימי הנופש.

"הכותרת שמלווה התוועדויות מעין אלו, היא "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק" – אומר הרב וולף – אך בלילה של ההתוועדות המיוחדת של השלוחים, זו לא היתה כותרת או פתגם מלווה, זו היתה מציאות, זו היתה חוויה מרוממת ומחזקת שזמן לא חוויתי כמותה.

"בשעה 2:30 לפנות בוקר, אחד השלוחים שישב לצידי ונמנם, אחרי יום ארוך ומעייף של טיול מאתגר, הצעתי לו לפרוש וללכת לישון, הוא אמר לי "אני לא מסוגל, אני לא רוצה, כזו אוירה מיוחדת שיש כאן כרגע, כזו "אהבת חסידים", כזו "חסידים איין משפחה" שאנחנו חווים כאן, אסור להפסיד אותה"...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.