מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ט 28.07.2019

"ויאיר מזלם": יאיר נתניהו פרסם את מכתב הרבי ברשת החברתית

בהמשך לראיון שהעניקה הגב' שרה נתניהו למוסף 'כפר חב"ד', על מסכת הקשרים של בעלה בנימין נתניהו והברכות שקיבל מהרבי בנוגע לעמידה בתוקף על ענייני ארץ ישראל, מפרסם הבוקר (א') יאיר נתניהו את מכתב הרבי שהתקבל לקראת ברית המילה שלו עצמו, ובו הרבי מברך את בני הזוג נתניהו ומוסיף בכתב ידו הק': "ויאיר מזלם" • המכתב פורסם כאן ב-COL לפני שנים אחדות • לסיפור המלא


בהמשך לראיון שהעניקה הגב' שרה נתניהו למוסף 'כפר חב"ד', על מסכת הקשרים של בעלה בנימין נתניהו והברכות שקיבל מהרבי בנוגע לעמידה בתוקף על ענייני ארץ ישראל, מפרסם הבוקר (א') בנו יאיר נתניהו את מכתב הרבי שהתקבל לקראת ברית המילה שלו עצמו, ובו הרבי מברך את בני הזוג נתניהו ומוסיף בכתב ידו הק': "ויאיר מזלם."

בראיון לשבועון כפר חב"ד בסוף שבוע סיפרה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו על המכתב ששלח הרבי לקראת הברית של בנם יאיר.

"כשנולד בננו יאיר קיבלתי מהרבי ברכה אישית, שהיו בה כמה מילים בכתב ידו: 'ויאיר מזלם'. לרוב התרגשותנו, הברכה הגיעה אלינו באופן אישי ממש, על ידי הרב דוד נחשון, בזמן הברית עצמה. זה היה מרגש מאוד. וכמובן הברכות שנתן הרבי לבעלי והאמונה שהוא נתן בו בתור מנהיג, היו דבר מרגש ביותר. הראייה של הרבי היא ראייה לטווח רחב מאוד, מתוך המון תעצומות נפש. אינני חושבת שיש שני לו", סיפרה בראיון שרה נתניהו.

היום (ראשון) פרסם יאיר את צילום המכתב שקיבלו הוריו בשנת תשנ"א לקראת ברית המילה: "במענה על ההודעה אשר נולד להם בן למזל טוב והכניסוהו לבריתו של אברהם אבינו ונקרא שמו בישראל יאיר שיחי', הנה יה"ר מהשי"ת שכשם שהכניסוהו לברית כן יכניסהו לתורה ולחופה ולמעשים טובים ויגדלו ביחד עם זוגתו תי' מתוך הרחבה ויאיר מזלם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.