מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ט 14.07.2019

בישיבה בלוד: כך הפתיעו התלמידים את המשגיח המיתולוגי

תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' בלוד, החליטו באישור ובתיאום מלא של ההנהלה להפתיע את המשגיח הראשי בישיבה, הרב יוסף יצחק בוטמן, ולערוך התוועדות לרגל הולדתו - בהגיעו 'לשנת השישים'. ביום חמישי האחרון, כשהגיע הרב בוטמן להשגיח בסדר האחרון בטרם יוצאים ל'שבת חופשה', הופתע לגלות את רבני, משפיעי, ותלמידי הישיבה יושבים ב'זאל', לצד שולחנות ערוכים המלאים בכל טוב, ל'פארבריינגען חסידי' • לסיפור המלא
בישיבה בלוד: כך הפתיעו התלמידים את המשגיח המיתולוגי
ביום חמישי האחרון (פר' בלק) בשעות אחר הצהריים התקיים ב'זאל' ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בלוד, פארבריינגען רבתי לכבוד יום הולדתו השישים של המשגיח והמשפיע הראשי בישיבה הרה"ח ר' יוסף יצחק בוטמן.

לרב בוטמן ההתוועדות הייתה הפתעה מוחלטת... כשהגיע לישיבה הייתה בכוונתו להיכנס לעוד 'סדר' שיגרתי לפני שיוצאים ל'שבת חופשה', אך כבר שעלה בגרם המדרגות המובילות לכיון ה'זאל' שמע הד של עשרות תלמידים המנגנים ניגון חסידי, (דבר שלא רגיל בכל יום) כשהיה בשער ה'זאל' הבין את פישרו של הניגון... עשרות מתלמידי שיעור ג', משפיעי ורבני הישיבה יושבים סביב שולחנות ערוכים ומחכים לבואו בכדי להתחיל את ה'פארברייגען', על ההפתעה התבטא כשבת שחוק נסוך על פניו "אני אמנם לא 'כלי' לקבל הפתעות אבל הפעם זה עבר בשלום"...

את ההתוועדות פתח ראש הישיבה הגה"ח ר' יצחק אייזיק קעניג שליט"א בדברי ברכה לרב בוטמן: "שיזכה להמשיך להעמיד עוד עשרות תמימים חסידים ו'מקושרים' לרבי". אחר כך התוועד הרב בוטמן והביע את תודתו והערכתו בפני תלמידי שיעור ג' על יוזמתם להתוועדות. עוד התוועד אביו, הרב שלום בער בוטמן, משלוחי הרבי לעיר תל-אביב, אשר העלה זיכרונות נדירים שהיה עד להם מתקופת הרבי הריי"ץ, ריתק את הקהל גם אחיו הרב יהודה בוטמן, שליח הרבי לרמת השרון, אשר בתור אחד שזכה ללמוד בישיבה ומפותחי המחזור הראשון בו אחיו החל את תפקיד ההשגחה בישיבה סיפר על האווירה וההתוועדויות שהיו בימים ההם ואיך נשמרת לה צביונה של הישיבה עד היום.

נציגי תלמידי הישיבה ברכו את ה'משפיע' לוים הולדתו ואף העניקו לו שי תמונה ממוסגרת וקטע ווידאו מיוחד בהם הוא נצפה עומד ליד הרבי ,כל זאת ניתן לו כאות הוקרה על נתינתו ודאגתו ללא הרף לכלל לתלמידי הישיבה. עוד נכחו בהתוועדות: המנהל הרוחני של הישיבה הרה''ח ר' מנחם מורדכי קעניג שליט"א, הרב יוחנן בוטמן, שליח הרבי לעיר חדרה, צוות ההנהלה , משגיחים, רמי"ם, משפיעים, מדריכים, תלמידי שיעור ג', ובני משפחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.