מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ט 04.07.2019

'מפגש הנשמות' בסמיכות לאוהל: התוועדות שלוחים ותומכים

בסמיכות לאוהל הק' נערכה בערב ג' תמוז התוועדות עוצמתית של השלוחים, חבריהם, מתפללים ותומכים מאזור המטרופולין של ניו יורק • גולת הכותרת של הכינוס היה האורח הרב ישראל גולדשטיין מפאווי קליפורניה, שריתק את הקהל • לכתבה המלאה, גלריה
'מפגש הנשמות' בסמיכות לאוהל: התוועדות שלוחים ותומכים

כתב COL ניו- יורק

התוועדות עוצמתית של השלוחים, חבריהם, מתפללים ותומכים מאזור המטרופולין של ניו יורק, התקיימה ליד האוהל הק'. האירוע שאורגן על ידי ארגון הנוער של חב"ד והתקיים ביום שלישי בערב לפני ג' תמוז.

הזמר הבינלאומי דודו פישר הנעים את הערב בשירתו, והחזן המפורסם ר' שניאור זלמן באומגרטן שר מ'הניגונים של הרבי'.

המנחה היה הרב טוביה טלדון, שליח ראשי בלונג איילנד. הדובר הראשון היה הרב מוישה ניו, מנהל בית חב"ד, "מרכז התורה במונטריאול", שהסביר כיצד דרך הרבי, החסיד מתחבר עם העצמי הפנימי שלו ועם כל יהודי.

חבר מועצת העיר ניו יורק, חיים דויטש, יו"ר הוועד היהודי של מועצת העיר ניו יורק, סיפר כי "כאשר הרב שלי, הרב שמואל בוטמן ביקש ממני להדליק את המנורה הגדולה בשדרה החמישית, הוא אמר שאני יושב ראש הקהילה היהודית. אמרתי לרב בוטמן שאני לא היושב ראש ואפילו לא חשבתי שזה אפשרי, שנה אחר כך נבחרתי כיו"ר הקואליציה היהודית...".

חבר המועצה דויטש דיבר על ההשראה שהוא מקבל מתורתו של הרבי המסייעת לו בעבודתו בניו יורק. חבר המועצה הזכיר את הפעילויות האלה בפירוט.

גולת הכותרת של הערב היה האורח המיוחד הרב ישראל גולדשטיין השליח של Paway קליפורניה.
הרב גולדשטיין 'הפנט' את הקהל בנאום סוחף במשך כמחצית השעה על ניסיונו האישי ועל מאמצי הצלת חיי הסובבים אותו "לפני 66 יום", בעת המתקפה הנפשעת על בית חב"ד, בעיצומה של תפילת החג.

הרב גולדשטיין התייחס בפירוט לשיחה שקיבל מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ביקור בבית הלבן, שיחותיו בבית הלבן ובאסיפה הכללית של האומות המאוחדות.

מה שהיה ברור ומועבר במהלך כל המצגת - מסירות עמוקה של חסיד אל הרבי שלו ועל הקשר התמידי, בכל רגע ובכל צעד, וזה בדיוק מה הרבי מבקש מאיתנו.

זה מה שאנחנו צריכים לשמוע ולקחת הביתה איתנו. היה זה ערב של השראה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.