מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ט 04.07.2019

חולמים? טסים לרבי עם כל המשפחה! בונוס למזדרזים! (פ)

הגרלת הקיץ של לקראת שבת יוצאת לדרך, והשנה – מוסיפים באור ומגשימים למשפחה שלך חלום חסידי! – ויש גם הגרלת על כרטיס טיסה בין המזדרזים להצטרף >> להצטרפות ופרטים נוספים לחצו כאן
חולמים? טסים לרבי עם כל המשפחה! בונוס למזדרזים! (פ)
זו השנה השביעית ברציפות שהגרלת 'לקראת שבת' סוחפת את משפחות אנ"ש. תורמים להפצת אור תורתו של הרבי באמצעות גיליונות 'לקראת שבת' ודפי 'שיחת היום', שותפים לזכות הגדולה של הפצת תורת הרבי לכל המגזרים והחוגים, ונכנסים להגרלה הגדולה על כרטיסי טיסה לרבי לכל המשפחה!
השנה, במלאות 25 שנים לג' תמוז, מכון 'אור החסידות' מוסיף באור, ומרחיב את הפצת גיליונות לקראת שבת ל- 25,000 עותקים מידי שבוע! כן, 25,000 אברכים, בעלי בתים ובחורי ישיבות שיחזיקו ביד גיליון מודפס מתורתו המאירה של הרבי, ילמדו, ייחשפו לאור הגדול ויאירו הלאה בביתם ובסביבתם הקרובה. היש זכייה גדולה מזו? היש הפצת המעיינות גדולה מזו? והכול בזכותך!
בהגרלה הגדולה תזכה, כאמור, משפחה אחת בטיסה לרבי עם כל בני המשפחה. הזכייה כוללת כרטיסי טיסה וכן הוצאות אש"ל (אכילה, שתייה, לינה, בכפוף לתקנון). כל בני המשפחה מתכוננים יחד לנסיעה, טסים יחד, מתארחים, וכל המשפחה שואבת מנה גדושה של התקשרות לרבי. זו יכולה להיות המשפחה שלך!
בנוסף להגרלה הגדולה שתתקיים בי"ט תמוז ה'תשע"ט, ייכנסו המקדימים לתרום עד ג' תמוז להגרלת בונוס נוספת על כרטיס טיסה לרבי.
הרב אברהם מן, יו"ר מכון 'אור החסידות', מציין: "ההכנסות מההגרלה מידי שנה מאפשרות לנו להפיץ את תורת הרבי גם לקהלים שלא נחשפו לכך בעבר, ולהמשיך להשקיע בעריכה ובהוצאה לאור של ספרים, קבצים וגיליונות גדושים ומלאים בתורת הרבי. בכך אנו זוכים להביא את הרבי ליהודים רבים נוספים, ולהביא יהודים רבים נוספים אל הרבי, ואתם זוכים להיות שותפים מלאים בשליחות המוטלת על כתפיו של כל חסיד. השנה, במלאות 25 שנים לג' תמוז, החלטנו להרחיב את ההפצה של גיליונות 'לקראת שבת' ל- 25,000 עותקים מידי שבוע, כי אנו מאמינים שאת חושך הגלות מנצחים באור, ו"להאיר – ניתן רק על ידי אור החסידות" (ספר המאמרים ה'תש"ח, עמ' 292)".
גם אתה יכול להגשים את החלום החסידי של המשפחה שלך!
כרטיס 1 = 180 ₪ • 3 כרטיסים = 300 ₪ • 10 כרטיסים = 770 ₪
ניתן לתרום בתשלומים!
היכנסו עכשיו לקישור www.hagrala770.com , רכשו כרטיסי הגרלה והיו שותף בהפצת החסידות באמצעות גיליונות 'לקראת שבת' ודפי 'שיחת היום', ואולי המשפחה שלכם תזכה לטוס השנה יחד אל הרבי!
להצטרפות להגרלה: www.hagrala770.com
אפשר להצטרף גם בטלפון: 03-3745979
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.