מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ט 04.07.2019

להכיר את הרבי לכולם: אתר ייעודי חדש ומיוחד לג' תמוז

'הרבי שלי' - זהו שמו של האתר החדש שהשיקו בצעירי חב"ד לקראת ג' תמוז ● באתר ניתן לכתוב לרבי, לקרוא ולצפות בתמונות וסרטונים על הרבי, וגם לספר על רגע אישי עם הרבי ● האתר, שמיועד לציבור הרחב, מלא בתכנים מעניינים ומרגשים שמתאימים לכל אדם, ומעוצב בצורה ידידותית ונעימה מאד שנוחה גם לשיתוף בקלות ובמהירות ● "כולנו שואפים לחשוף ולחבר כמה שיותר יהודים לרבי, לתורתו ולדמותו – ועכשיו אפשר לעשות את זה", אומרים היוזמים ● לסיפור המלא
להכיר את הרבי לכולם: אתר ייעודי חדש ומיוחד לג' תמוז
דף הבית של האתר החדש

שלמה מן

צעירי חב"ד לאוויר אתר ייעודי חדש ומיוחד לג' תמוז. האתר נקרא "הרבי שלי", שם אפשר לכתוב לרבי, לקרוא ולצפות בתמונות וסרטונים על הרבי, וגם לספר על רגע אישי עם הרבי.

האתר מלא בתכנים מעניינים ומרגשים שמתאימים לכל אדם, ומעוצב בצורה ידידותית ונעימה מאד שנוחה גם לשיתוף בקלות ובמהירות. הוא מיועד לקהל הרחב, מכל סוגי האוכלוסייה.

בצוות התוכן של האתר אומרים: "כולנו שואפים לחשוף ולחבר כמה שיותר יהודים לרבי, לתורתו ולדמותו – ועכשיו אפשר לעשות את זה. בשיתוף פשוט, נוכל להגיע למאות אלפי יהודים בארץ ובכל העולם, שילמדו על הרבי ויכתבו לרבי לקראת היום הגדול".

בצעירי חב"ד מציעים גם כלים לאנ"ש להשתתף בקמפיין ולהגביר את התפוצה והמודעות. "החל מהיום ועד תחילת השבוע הבא", נאמר, "נפרסם סדרה של הודעות וואטסאפ עם תמונות וקישורים לאתר. תוכל להעביר את ההודעות והתמונות לכל אנשי הקשר שלך דרך הוואטסאפ, לפרסם אותן בסטטוס או לשלוח אותן בכל אמצעי הפצה דיגיטלי אחר, וכך להגיע לתפוצה רחבה מאד".

לכניסה לאתר לחצו כאן >>>
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.