מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשע״ט 03.07.2019

ועידה ראשונה מסוגה: רבני קהילות חב"ד התכנסו בירושלים

למעלה מארבעים רבני קהילות חב"ד מכל רחבי הארץ, נועדו יחד בירושלים לאסיפה מיוחדת, שנערכה ביוזמת בי"ד רבני חב"ד ● מטרת הועידה הייתה לחבר בין הרבנים, לדון באתגרי השעה בקהילות אנ"ש, ולהתדבר יחד על נושאים מהותיים ברבנות ובהנהגה ● בסימן 25 שנה לג' תמוז, הושם דגש מיוחד בועידה על העמקת ההתקשרות לרבי בקרב אנ"ש וטיכוס עצה כיצד להביא לימות המשיח ● דיווח מיוחד, גלריית תמונות
ועידה ראשונה מסוגה: רבני קהילות חב
צילום: סיון אופיר

שלמה מן

למעלה מארבעים רבני קהילות אנ"ש מכל רחבי הארץ נועדו יחד בועידה יחודית בירושלים עיה"ק שנערכה ביוזמת בי"ד רבני חב"ד. ועידת רבני קהילות חב"ד התקיימה במטרה לחבר בין הרבנים לדון באתגרי השעה בקהילות חב"ד ולהתדבר יחד על נושאים מהותיים ברבנות והנהגה. כמו כן בסימן 25 שנה לג' תמוז, דגש מיוחד בועידה היה העמקת ההתקשרות לרבי בקרב אנ"ש ולטכס עצה איך להביא לימות המשיח.

קהילת חב"ד שאירחה את הועידה היא קהילת חב"ד ברמת שלמה ירושלים, באולם הכנסים שבבית הכנסת 770, שם נערכה הועידה היחודית.

במהלך הועידה שנמשכה כשלוש שעות, הרבנים המבוגרים העלו הדרכות והוראות שקיבלו מהרבי בהנהגת הקהילה ופסיקת הלכה כראוי לרב חב"די. הרבנים צפו במראות קודש מהרבי על תפקידם של רבנים, ולאחר מכן נערך רב שיח יחודי בין כלל הרבנים על אתגרי השעה בקהילות אנ"ש כשהרבנים מעלים דילמות, רעיונות ועצות למצב קהילות חב"ד ברחבי הארץ.

כחלק מהתאגדות הרבנים למען אנ"ש הוחלט על הקמת פורום משותף בין הרבנים ללבן דברי הלכה ואורחות הנהגה, ובכך לסייע לאנ"ש בגשמיות וברוחניות.

בין הדברים, מנהל מגזר חרדי במכבי שירותי בריאות סקר לפני הרבנים שיתופי פעולה קיימים ועתידיים עם רבני חב"ד בתחום ההלכה והרפואה.

תשורת הועידה היתה הספר 'רב מורה דרך' המקיף את כל הוראות הרבי על 'עשה לך רב' ותפקידם של רבנים, כמו כן קיבלו הרבנים סקירה כוללת על פעילות 'מוקד הלכה' המאגד את כלל רבני הקהילות תחתיו במענה הלכתי לאנ"ש באה"ק.

פסגת הועידה היתה חתימת הרבנים על פסק דין הלכתי על ביאת המשיח תיכף ומיד ממש.

הפקת הועידה ע"י קסטיאל פרודקשן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.