מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשע״ט 03.07.2019

חב"ד בשוק מחנה יהודה חנכו את הבאסטה היהודית

השלוחים בבית חב"ד בשוק מחנה-יהודה, הרב צבי ונחמה רודרמן, חנכו לרגל ג' תמוז – 25 שנה, באסטה יהודית מיוחדת ונגישה לכל יהודי ויהודייה שמחפשים טעימה רוחנית 'על קצה המזלג' ומקום מתאים לתמימים ולאנ"ש לערוך 'מבצעים' בימי השבוע ובימי שישי כהוראתו הק' של הרבי ● הבאסטה היהודית בשוק
חב

בשנת תשל"ב, כל העיתונאים והפרשנים למיניהם, חזו שלקראת יום הולדתו ה-70 של הרבי, הרבי 'ייצא לפנסיה' (כביכול) ויוריד מעצמו חלק מהעומס הכבד שהיה מוטל על כתפיו.

הרבי הפתיע את העולם כולו בהתוועדות י"א ניסן, שבה הודיע שבמהלך השנה הבאה מוסדות חב"ד ליובאוויטש, יקימו 70 מוסדות חדשים בכל רחבי העולם.

הרבי הראה לנו דרך חיים. לא לעצור אף-פעם, אלא תמיד להמשיך, להעלות בקודש.
לפני שבע שנים, בג' תמוז תשע"א, יצאו הרב צבי הירש ונחמה רודרמן לשליחות בשכונת מחנה יהודה-הדוידקה והשוק בירושלים. בשנים האחרונות השוק נהיה מקום תיירותי שוקק חיים במהלך כל השבוע ובפרט בימי שישי שבו עוברים כ-100.000 איש (!). סוחרים, מקומיים, ותיירים שבאים לחוות את ירושלים מקרוב.

לקראת ג' תמוז תשע"ט, 25 שנה ליום הקדוש והנורא, נחנכה במרכז השוק באסטה מפוארת ונגישה שתחליף את הדוכן הקודם. מטרתה של הבאסטה היפה היא למשוך עוד יהודים להניח תפילין, לתת להם טעימה רוחנית יהודית 'על קצה המזלג' ולצייד אותם לדרך באמרה חסידית, עלון שבועי ועם רבים מהם בית חב"ד שומר על קשר גם בהמשך הדרך.

הבאסטה, בעיצובה המפואר והאומנותי יצאה ממפעלם של האחים ר' יוסי ומנדי לרר, תרומתו הנדיבה של מר סיימון פאליק ומשפ' ממיאמי לע"נ אביהם היקר מר חיים פימה ע"ה פאליק. נחנכה בבית חב"ד החדש ההולך ונבנה בימים אלו בשוק בהשתתפות חברי הנהלת בית חב"ד, מספר מחברי מועצת העיר ירושלים וידידים בהנחיית ר' אודי הרשלר.

במהלך האירוע הוענק לתורם היקר מר פאליק מודל של הבאסטה החדשה ע"י השליח הרב צבי רודרמן יחד עם הרב יעקב הלפרין שהגיע להשתתף בשליחותו של ראש העיר מר משה ליאון שנבצר ממנו להשתתף.

החזנים העולמיים ר' דוד קייטאק ור' דובל'ה העלר הנעימו את האירוע בשירה ובזמרה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.