מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ט 01.07.2019

באירוע יוקרתי בצפון תל אביב הושק הספר "הסיפור שלי"

הסיפור שלי – הסיפור שלכם: שבוע ימים לפני יום ההילולא ג' תמוז, הושק הספר החדש "הסיפור שלי" מבית חברת המדיה החב"דית JEM, באירוע יוקרתי שנערך במרכז חב"ד במתחם "סי אנד סאן" שבצפון תל אביב, בראשות השליח הרב מנחם מענדל גרליצקי • לסיפור המלא
באירוע יוקרתי בצפון תל אביב הושק הספר
צילום: מאיר דהן
הסיפור שלי – הסיפור שלכם: שבוע ימים לפני יום ההילולא ג' תמוז, הושק הספר החדש "הסיפור שלי" מבית חברת המדיה החב"דית JEM, באירוע יוקרתי שנערך במרכז חב"ד במתחם "סי אנד סאן" שבצפון תל אביב, בראשות השליח הרב מנחם מענדל גרליצקי.

הספר החדש "הסיפור שלי" הנו הפקה מהודרת ומהוקצעת מבית היוצר של חברת המחקר והתיעוד החב"דית הוותיקה, והוא מאגד בתוכו ארבעים ואחד סיפורים מיוחדים אודות הרבי מכלי ראשון, כפי שסופרו על ידי בעלי המעשה עצמם, במסגרת מפעל התיעוד ההיסטורי "מפגשים עם הרבי".
הספר הודפס בפורמט מפואר, ומשולבות בו תמונות איכותיות רבות מהרבי.

מעמד השקת הספר שולב באירוע לציון עשרים וחמש שנה להילולא של הרבי, שיצויין בשבת הקרובה, ג' תמוז.

האירוע היה בהפקה משותפת של מרכז חב"ד תל אביב בראשות השליח הראשי לעיר הרב יוסף שמואל גרליצקי, מוסד JEM ופרוייקט "מפגשים עם הרבי", וכן על ידי אחראי ההפצה על הספר בארץ השליח הרב יוסף יצחק נוימן.

אירוע ההשקה המיוחד נערך ביום שישי האחרון בבית הכנסת שבמתחם היוקרתי "סי אנד סאן" בצפון תל אביב, בהשתתפות נכבדים רבים.

בין האישים שהשתתפו באירוע היו שר המשטרה וראש העיר תל אביב לשעבר מר רוני מילוא, שר הביטחון לשעבר מר יצחק מרדכי, סגן ראש העיר תל אביב נתן וולך, איש העסקים והשר לשעבר, יאיר שמיר בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר, הפרופסור הנודע אריה דורסט, שחקנים מפורסמים, אנשי עסקים ופרופסורים, ידידים ותומכים של מרכז חב"ד תל אביב.

בלטו במשתתפים מספר אישים אשר התראיינו לפרוייקט "מפגשים עם הרבי", ואשר סיפוריהם הייחודיים אודות הרבי מתפרסמים בהרחבה בספר החדש.

האירוע נפתח בקבלת פנים, על ידי השליח הרב יוסף שמואל גערליצקי, הרב מנחם מענדל גרליצקי, הרב זושא וולף שערך את הראיונות מאה"ק בספר זה במסגרת פרוייקט "מפגשים עם הרבי", והשליח הרב נוימן.

פתח את המעמד, בדברי ברכה המנחה ורב שכונת סי אנד סאן, והאיזור השליח במקום הרב מנחם מענדל גרליצקי, ולאחר מכן צפו המשתתפים בסרטון מבית JEM אודות הביוגרפיה של הרבי.
הרב יוסף שמואל גרליצקי, השליח הראשי לתל אביב, נשא דברי תורה וברכה לרגל המעמד, כשהוא מרחיב בדברים על השפעת הרבי היום "יתיר מבחיוהי", אשר כל פעולות הרבי שהנקודה התיכונה היא "אהבת ישראל" הולכים ומתרחבים בחילא יתיר, ובכל פינה בעולם ניכר אשר "זרעו בחיים" ו"הוא בחיים".

אורח כבוד שנשא דברים היה ידיד מרכז חב"ד תל אביב, שר המשטרה וראש העיר תל אביב בעבר מר רוני מילוא. מר מילוא, ממתפללי בית חב"ד הקבועים, זכה להיפגש עם הרבי בעת שכיהן כשר לביטחון פנים, זמן קצר לפני פרוץ מלחמת המפרץ הראשונה. מר מילוא שחזר את תוכן דברי הרבי אליו והמסרים אותם ביקש הרבי להעביר לראש הממשלה יצחק שמיר, ואת השפעת הרבי על בטחון ארץ הקודש.

בפני הנוכחים הוקרנו קטעי ווידאו מיוחדים מתוך ההפקה "פקודות מבצעיות" של JEM, המדברים על השפעת הרבי גם כיום, כאשר לא זוכים לראות ולשמוע את הרבי.

הרב זושא וולף, מראיין מפעל "מפגשים עם הרבי" בארץ, הציג בפני הנוכחים את הספר החדש, וסקר את מפעל התיעוד ההיסטורי הגדול של חיי הרבי ופעלו, המתנהל ממטה JEM העולמי בניו יורק, בראשות המנהל הרב אלקנה שמוטקין, ומרכז הפרוייקט הרב יחיאל קייגען.

הרב שמוטקין השקיע כוחות ומשאבים כבירים בכל שלבי עריכת הספר, החל מהשגת תקציבי העתק שנדרשו כדי לקיים את הראיונות המופיעים בו, ועד למעורבות בכל פרט בכתיבת הספר ובהוצאתו לאור, במטרה להוציא לאור את הספר בפורמט המשובח ביותר.

בדבריו חשף הרב וולף עובדות ונתונים מרתקים על מפעל ייחודי זה לשימור פועלו הכביר של הרבי, והזמין בזה אחר זה מספר אישים שסיפוריהם מופיעים בספר החדש, לספר זאת מכלי ראשון למשתתפי האירוע.

הפרופסור מנחם אלכסנברג, איש מדע מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, שעלה לארץ והתיישב בירוחם, סיפר על עצת הרבי אליו להקים מכללה בעיירה הדרומית, וכי באופן מופלא לחלוטין, שבוע ימים לאחר עלותם ארצה והתיישבותם בירוחם, המוסד קם והיה, עם בניין, תקציב נדיב, והכרה אקדמית.

הרב אפרים מול, שלחם בחזית המצרית בתקופת מלחמת יום הכיפורים, סיפר על הדרישה בצבא מהחיילים הדתיים לגזוז את הזקנים עקב החשש מהתקפת גזים מצרית, אולם ברכת הרבי ונבואתו שלא תהיה התקפת גזים, גרמה למפקדים לבטל דרישה זו.

אחרונים נשאו דברים הרב יעקב שפיצר, שתיאר בהתרגשות רבה את דברי הרבי אליו ב'יחידות' בה ביטל את חששות הרופאים אודות מצבה של אחייניתו, שחלתה במחלה הידועה והרופאים התייאשו ממצבה, וכי הרבי הפנה אותו אל הפרופסור אריה דורסט.

הפרופסור המפורסם תיאר את מצבה הקשה של החולה שבאה אליו, ואת הסכמתו לטפל בה רק בגלל הפניית הרבי אותה אליו. "אנחנו עשינו את שלנו מבחינה הרפואית, אולם החלמת הניסית היא אך ורק בגלל ברכת הרבי", אמר הפרופסור.

בסיום האירוע הודה המנחה לכנר החסידי ר' מרדכי ברודצקי, שהנעים בניגוני הרבי, ולמר יעקב מרדינגר מחברת 'הצורפים' שפרש את חסותו הנדיבה על האירוע.

רבים מן המשתתפים ניצלו את ההזדמנות לרכוש את הספר החדש "הסיפור שלי" שהוצע למכירה לבאי אירוע ההשקה במחיר מיוחד. משתתפי האירוע יצאו בתחושה מרוממת של התעלות, נושאים עמם מסר של הוספה להמשיך את דרכו של הרבי בגאון יעקב ואהבת ישראל לכל יהודי באשר הוא.

בחברת JEM מציינים כי בעריכת הספר החדש הושקעה עבודה כבירה ועצומה, במטרה להגיש את השראתו של הרבי ומנהיגותו לציבור הרחב. זהו ספר חובה לכל חסיד המבקש ללמוד כיום על מנהיגותו של הרבי והשפעתו על העולם היהודי, והנו כלי ראשון במעלה ביכולת לקרב באמצעות הספר יהודים רבים אל הרבי.

הספר החדש מופץ בימים אלו בתפוצה רחבה ביותר בארץ הקודש, ובמחירים מיוחדים לשלוחים ולקניות כמותיות. ניתן להזמין את הספר אצל מרכז ההפצה בארץ, השליח הרב יוסף יצחק נוימן, בטלפון 053-2770794.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.