מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ט 01.07.2019

מיזם חסר תקדים: 2 מיליון איש יכניסו את הרבי לביתם

מיזם היסטורי וחסר תקדים שטרם נראה כמותו, יוצא לדרך: ביוזמת צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, שני מיליון תמונות מהודרות של הרבי יוכנסו לבתים בישראל! • אל התמונות מצורף גיליון מיוחד ותמציתי על הרבי, המודפס על עמודי כרומו משובחים ובעיצוב מרהיב, והוא יופץ בגליונות יום שישי של 'ידיעות אחרונות' של ערב יום ההילולא, לצד תפוצה ארצית על ידי מאות שלוחי הרבי ואלפי אנ"ש • "תמונת הרבי והגיליון הזה יאפשרו למיליוני ישראלים להכניס את הרבי אליהם הביתה ופשוט להתקשר אליו", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב • לסיפור המלא
מיזם חסר תקדים: 2 מיליון איש יכניסו את הרבי לביתם
שני מיליון יהודים ייחשפו לרבי, ערב ג' תמוז שנת הכ"ה | העלון המיוחד בבית 'ידיעות אחרונות' הבוקר. צילום: COL

שלמה מן

מיזם חסר תקדים שטרם נראה כמותו, יוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב: ביוזמת צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, יופצו כשני מיליון עותקים (!) של תמונה מהודרת של הרבי אליה יתלווה גליון מיוחד שסוקר את דמותו האדירה.

הגיליון, המודפס על עמודי כרומו משובחים ובעיצוב מרהיב, יופץ לגליונות יום שישי של 'ידיעות אחרונות', לצד תפוצה ארצית על ידי מאות שלוחי הרבי ואלפי אנ"ש.

"הרבי שהצליח לחבר את כולם", זה שמו של הגיליון, היוצא לאור לקראת יום ההילולא הכ"ה של הרבי נשיא דורנו, ובמדובר במבצע ענק בהיקפים שטרם נראו בפעילות בישראל.

לגיליון, מצורפת תמונה מהודרת של הרבי "לשמירה, לזיכרון ולהשראה", כפי שנכתב, "החזיקו אותה קרוב ללבכם ומאור פניו יקרין גם עלינו". כידוע, הרבי התבטא במספר הזדמנויות על הסגולה הנפלאה בהתבוננות במראה פניו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ, וידועה התשובה לאותה נערה שהתלוננה של פחדים והרבי ייעץ לה להתבונן בתמונת הריי"צ.

בעמודי התוכן של הגיליון, שנערך בטוב טעם על ידי הרב מוני אנדר והרב לוי שייקביץ, מאגף הדוברות וההוצאה לאור בצעירי חב"ד: קווים לדמותו של הרבי, סקירה מרתקת על הציון הקדוש של הרבי וההמונים הנוהרים אליו בכל ימות השנה, הצצה על מפעל השליחות של הרבי הפועל כיום בלמעלה ממאה מדינות שונות על פני הגלובוס, קריאה לכתוב לרבי ולהוסיף בקיום מצוות ועוד ועוד.

"הגיליון הזה יאפשר למיליוני ישראלים פשוט להכניס את הרבי אליהם הביתה", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "נעשתה עבודה מאומצת בכדי להנגיש את דמותו המאירה של הרבי בשפה הפשוטה והמובנת לכל נפש, מכל המגזרים ומכל גווני הקשת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.