מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ט 01.07.2019

שר הפנים של בריטניה בביקור בכותל המערבי

הבוקר הגיע מר סאג'יד ג'אוויד שר הפנים של בריטניה לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקורו בישראל. ביקורו זה של מזכיר הפנים של בריטניה הינו לאחר 19 שנה בהן לא ביקר שר בכיר של ממשלת בריטניה בירושלים ובכותל המערבי • לסיפור המלא
שר הפנים של בריטניה בביקור בכותל המערבי
הבוקר הגיע מר סאג'יד ג'אוויד - שר הפנים של בריטניה לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקורו בישראל. ביקורו זה של מזכיר הפנים של בריטניה הינו לאחר 19 שנה בהן לא ביקר שר בכיר של ממשלת בריטניה בירושלים ובכותל המערבי.

את השר קיבל מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי – מר מרדכי (סולי) אליאב, שסיפר לג'אוויד על ההיסטוריה של המקום ועל חשיבותו כמוקד געגוע וכיסופים של היהודים לירושלים לאורך הדורות.

השר, שמגיע ממשפחה מוסלמית, סיפר כי אביו האמין מאוד בחיבור בין יהודים למוסלמים, וכי אחיו ביקר כאן בכותל המערבי כשהיה ילד, ואביו וכל המשפחה התרגשו מאוד מהתמונות כאן.

השר הוסיף ואמר כי ניתן לחוש במקום את העוצמה הרוחנית השורה בו , וכי הוא מתפעל מכך שהכותל המערבי פתוח כל שעות היממה - במשך כל השנה כולה. הוא אף התעניין בתמונות של האירועים ההמוניים, ובמיליוני המבקרים שמגיעים בחגי ישראל לכותל המערבי.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א קיבל את השר וקרא עימו פרק קכ"א בתהילים והשר טמן פתק בין נדבכי הכותל המערבי.

רב הכותל המערבי ציין בפני השר כי: "הביקור שלך כאן הוא עדות לכך שניתן במקום הקטן הזה לחיות יהודים ומוסלמים גם יחד מבלי לפגוע אחד בשני."

השר סיים בדברי פרידה ואמר: "אנחנו מאוד אוהבים את המורשת היהודית ומעריכים אותה."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.