מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ט 01.07.2019

מסיבת סיום השנה בתלמוד תורה חב"ד באילת

באירוע רב רושם נחגגה מסיבת סיום השנה בתלמוד תורה חב"ד באילת. הערב נפתח בקליפ מרשים המסכם את האירועים והחוויות הרבות שחוו תלמידי התלמוד תורה במהלך שנת הלימודים האחרונה • לסיפור המלא
מסיבת סיום השנה בתלמוד תורה חב
באירוע רב רושם נחגגה מסיבת סיום השנה בתלמוד תורה חב"ד באילת. הערב נפתח בקליפ מרשים המסכם את האירועים והחוויות הרבות שחוו תלמידי התלמוד תורה במהלך שנת הלימודים האחרונה.

את הערב הנחה בטוב טעם מנהל הבית חב"ד בעיר הרב מענדי קלין שסיפר על השפעתו הכבירה של התלמוד תורה בעיר, ובתור הורה מרוצה לילד המסיים את כיתה א' תיאר הרב קליין את האווירה והחיות החסידית שהילד מביא עמו הבית מהתלמוד תורה.

לאחר מכן עלו לבמה "מקהלת הת"ת" שריגשו את הקהל עם הניגון שחובר לכבוד יום הולדתו של הרבי "שובה שובה".

לאמירת דברי ברכה הוזמן לשאת דברים המרא דאתרא רב העיר ויו"ר מוסדות חב"ד הרב העכט שליט"א שחיזק את הקהל על גודל הזכות של ההורים שבניהם לומדים במוסד של הרבי בעיר אילת, ועורר על מטרת ייסוד התלמוד תורה בעיר שבא לתת מענה של חינוך חב"ד בעיר אילת למשפחות הקהילה ולמקורביה הרבים.

לאחר מכן עלו על הבמה ילדי כיתות א-ב שסיימו השנה את חומש בראשית במופע מיוחד - החומש שלי, אשר בסיומו קיבלו התלמידים את החומש המהודר ע"י הרב העכט שליט"א.

לאחר מכן, הוקרנו על גבי מסכי הלד סרטון מושקע המסכם את מבצעי הלימוד והשינון הרבים שהתקיימו במהלך השנה בת"ת.

אחר כך הזמין המנהל החינוכי של הת"ת הרב מ"מ ארבוב את מצטייני המבצע לקבל את תעודות ההצטיינות המושקעות המציינות את התמדתם בשינון משניות ותניא בע"פ, בנוסף לכך קיבלו חתני וסגני המבצע ספרי קודש יקרי ערך על יגיעתם והשקעתם בלימוד מאות שורות תניא ועשרות פרקי משנה בע"פ.

את דבר ההורים נשא הרב מאיר גמליאל שעורר בלהט על הזכות של קהילת חב"ד באילת ליטול חלק ולסייע בכל הנדרש להצלחתו ושגשוגו של התלמוד תורה.

לאחר מכן עלו צוות המחנכים, המורים, וועד ההורים לקבל את התודה והברכה, יחד עם שי נאה כאות הוקרה על פועלם הרב במשך השנה. ברכות התודה לא פסחו לכל העמלים בהפקת האירוע. ובמיוחד לתמים זוהר גינדי על עריכת הסרטונים, לר' שלום ארבלי על הבמה ולצלם ר' יחזקאל גרינשטיין על הצילומים.

לסיום, ההורים והילדים נהנו מהצגה מרתקת ומושקעת שביצעו הכיתות הגבהות המתארת את מסירות נפשם של חסידי חב"ד על שמירת התורה והמצוות במס"נ ברוסיה הסובייטית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.