מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״ט 30.06.2019

הרב הרצל חושף: "טראמפ, נתניהו ופרידמן יקבלו עותק מהתניא"

לאחר שהתייצבו הבוקר (א') קבוצת בחורים חב"דיים, ה'שלוחים' בישיבת 'צעירי השלוחים' בצפת עיה"ק, עם יוזמה מיוחדת, ובשיתוף מלא עם מנהל בית חב"ד האזורי ברמת הגולן, השליח הרב שלום דובער הרצל, הדפיסו את התניא ביישוב החדש ע"ש טראמפ, חושף הרב הרצל כי "יעניקו עותקים בכריכת עור לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשגריר האמריקני דיויד פרידמן" • כל הפרטים >>>
הרב הרצל חושף:

מאת: מנדי זילברשטרום, COL

*

שבועיים בלבד חלפו מאז הגיעו ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו יחד עם חברי הממשלה לערוך את ישיבת הממשלה הראשונה ביישוב החדש שיוקם על שמו של נשיא ארה"ב דולנד טראמפ, אירוע שהפך רשמית ל'חנוכת היישוב' - וזאת לאור ההכרה של טראמפ בגולן כשטח השייך לארץ ישראל ולעם היהודי.

הבוקר (א') התייצבו קבוצת בחורים חב"דיים, ה'שלוחים' בישיבת 'צעירי השלוחים' בצפת עיה"ק, עם יוזמה מיוחדת, ובשיתוף מלא עם מנהל בית חב"ד האזורי ברמת הגולן, השליח הרב שלום דובער הרצל, הם עשו היסטוריה כאשר הדפיסו את ספר התניא מול השלט שהוצב במקום.

בשיחה ל-COL סיפר הרב הרצל וחשף את מאחורי הקלעים: "לאחר שהשלט הוצב והממשלה התייצבה עם נתניהו העומד בראשה, התעוררו התלמידים השלוחים ב'צעירי השלוחים' שבצפת, ומיד התגייסתי לעזרתם, חשבתי שזה דבר נכון, כי זה נותן חיזוק לכל רמת הגולן ובפרט במצב כזה רגיש, כאשר אויבינו מתחזקים בגולן הסורי מצד איראן וחיזבאללה.

"אנחנו יודעים שהרבי תמיד רצה שיהיה חיזוק רוחני. והדפסת ספר התניא הוא בהחלט חיזוק רוחני לאזור כולו. אנו בטוחים כי תהיה לכך משמעות עבור התושבים בגולן וכלל יושבי ארה"ק.

"שגריר ארה"ב בישראל מר דיויד פרידמן יקבל ספר תניא שהודפס במקום כרוך מעור יוקרתי. בנוסף, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו יקבל עותק עם כריכת עור, ואף הנשיא דונלד טראמפ בעצמו יקבל במתנה את הספר - ע"י חתנו ג'ארד קושנר"...    
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.