מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תשע״ט 28.06.2019

חתמו שנה: חגיגה מיוחדת בתלמוד תורה חב"ד ראשון־לציון

בתלמוד תורה 'אור מלכה' חב"ד בראשון־לציון, התקיימה אמש חגיגה מיוחדת, שחתמה שנת לימוד פורחת • בשיאו של הערב: מחזמר סוחף ומרגש, המבוסס על סיפור אמתי מזמן אדמו"ר מהר"ש על כוחה של אהבת ישראל ונתינה ללא גמול, תוך התקשרות החסיד לרבו • לסיפור המלא, גלריית תמונות
חתמו שנה: חגיגה מיוחדת בתלמוד תורה חב
צילום: אברהם קטנוב


כתב COL

אמש התקיימה חגיגת סיום בתלמוד תורה 'אור מלכה' חב"ד בראשל"צ, שחתמה שנת לימוד הרוויה בהחדרת מהותו של חסיד, דרכי החסיד, אהבת ישראל וגמילות החסד, תוך התקשרות החסיד לרבו ושמירת ההנהגה בכל חלק וזמן במהלך היום יום.

הערב נפתח בדבר מלכות, וידאו של הרבי המבהיר את חשיבותו של החינוך בבית, לאחר מכן עלה מנהל מוסדות אור מלכה בעיר הרב בנימין-נחום זילברשטרום, שסיכם את פעילות והצלחת שנה"ל, תוך הצגתו הפתעה מיוחדת - קליפ סיכום שנה מרהיב, ובו צפו ההורים והילדים בשלל הפעילויות, הלימודים, התכנים, הטיולים והעשיה הברוכה במעגל השנה הארוך.

לאחר מכן הוזמנו מצטייני התלמוד תורה בהנהגה, ביראת שמים ובדרכי חסידים לחלוקת תעודות על המאמץ והשקעה בשלימות בכל השנה, ולאחריהם הועלו חתני הלימוד בשינון משניות ותניא מכל הכיתות, כאשר במצטבר מכל הת"ת יחד שוננו אלפי משניות ושורות תניא בע"פ, לצד שינון דפי גמרא בע"פ ע"י תלמידי הכיתות הגבוהות. את המבצע מנהל הרב שלום בורגן מחנך בת"ת.

לאחר מכן עלו צוות המחנכים, המורים, היועצים, וכן אנשי ההנהלה לקבל את התודה והברכה, יחד עם שי נאה כאות הוקרה על פועלם הרב במשך השנה.

בשיאו של הערב, מה שכבר הפך למסורת, אך הגיע בשנה זו לשיא של כל השנים - מחזמר סוחף ומרגש המבוסס על סיפור אמיתי מזמן אדמו"ר מהר"ש על כוחה של אהבת ישראל ונתינה ללא גמול, תוך התקשרות החסיד לרבו.

המחזמר המיוחד הופק ע"י הנהלת התלמוד תורה, יחד עם המורים: הרב מנחם שרון על הביצוע, הרב מיכאל שלוש על השירים, הרב עמיאל כיסלו על החלק הויזואלי והרב אריה רחמים על התפאורה

הערב התקיים בסיועו של ידיד המוסדות מזה שנים - הרב אריה כהן סגן ראש העיר, ובביצוע B.B. הפקות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.