מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשע״ט 18.05.2019

בר מצוה בסניף 'אושר-עד' לוד ● סיפור טרי ממבצע תפילין

שנתיים וחצי שברלה שיינר מציע לו להניח תפילין אבל הוא מסרב בחיוך. ביום שישי האחרון בעקבות שאלה אקראית הוא ניאות להפשיל שרוול, ולחזור מילה במילה על ברכת הנחת תפילין, שמע ישראל וברוך שם. את הדמעות בעיניו היה לו קשה להסתיר ● כששאל אותו שיינר מתי הניח בפעם הקודמת השיב שזו הפעם הראשונה בחיים שהוא מניח תפילין ● לסיפור המלא
בר מצוה בסניף 'אושר-עד' לוד ● סיפור טרי ממבצע תפילין
עשרות שהניחו תפילין ביום שישי, השבוע | צילום: ברלה שיינר

זה שנים, שיחד עם הרצל קוסאשוילי יוצא ברלה שיינר מדי יום שישי למבצע תפילין בלוד. בכל שבוע מעלה שיינר לחשבון שהוא מפעיל ברשת קולאז תמונות, של עשרות היהודים להם הניח תפילין באותו שבוע.

ביום שישי האחרון, סיפר שיינר על רגע בלתי שגרתי ומרגש במיוחד שהוא חווה במהלך המבצעים. "כשהגעתי בשעה 8:00 בבוקר לסניף 'אושר עד' בלוד", נזכר שיינר, "ישב ברכב ליד הדוכן בחור נחמד שחיכה לי. הוא מגיע כל שישי להניח תפילין, הוא לא עושה קניות באושר-עד אבל מגיע במיוחד להניח תפילין. אלו מקרים שאותי באופן אישי מאוד מרגשים ונותנים לי אנדרנלין מטורף. אבל כמה דקות אח"כ קרה לי מקרה שגרם לידיים שלי לרעוד מרוב התרגשות:

"שנתיים וחצי אני מציע לו להניח תפילין אבל הוא מסרב בחיוך. הבוקר שאלתי אותו: "מתי תניח אצלי?" והשיב: "אני אגיד לך, אין לי את השפה ואני גם לא מאמין". אמרתי לו שזה בדיוק 3 דקות ורק חמש מילים. ממש התחננתי. "אתה בנאדם טוב ולכן אני מסכים", אמר.

"הוא אכן הפשיל שרוול, חזר אחרי מילה במילה את ברכת הנחת תפילין, שמע ישראל וברוך שם. את הדמעות בעיניו היה לו קשה להסתיר. כששאלתי אותו מתי הניח בפעם הקודמת השיב שזו הפעם הראשונה בחיים שהוא מניח תפילין".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.