מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשע״ט 12.05.2019

בקרית-גת נחנך מבנה חדש לרשת יד לילד • גלריה

מבנה חדיש ומפואר נחנך בימים אלו על ידי רשת מפעלי החינוך יד לילד בראשות השליח הרב אלימלך הרצל בעיר קרית גת. המבנה ישמש כמרכז העשרה ומועדוניות לילדים מכל רחבי העיר • המבנה מצטרף לשורת המבנים הקודמים שהוקמו בקרית מלאכי • השתתפו: רב העיר וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב משה הבלין, ראש העיר מר אבירם דהרי, והתורמים, גיל ואתי דויטש • גלריה וסיקור
בקרית-גת נחנך מבנה חדש לרשת יד לילד • גלריה
קרית גת חוגגת: מבנה חדיש ומפואר נחנך בימים אלו על ידי רשת מפעלי החינוך יד לילד בראשות השליח הרב אלימלך הרצל בעיר קרית גת. המבנה ישמש כמרכז העשרה ומועדוניות לילדים מכל רחבי העיר.

המבנה החדש מוקם במרכזו של פארק השופטים, בכניסה לעיר; הפארק שעבר לאחרונה שדרוג ונראות מחדש, מעניק למבנה מרחב ירוק, ססגוני ועשיר במתקנים עבור הילדים.

המבנה עצמו, גדול ורחב ידיים המשתרע על פני אלפי מ"ר, נתרם על ידי משפחת גיל ואתי דויטש, ונושא את השם "בית חנה" לזכרה של אמה של אתי, הגב' חנה זלביץ (לבית ינובסקי) שנפטרה בצעירותה. הוא עוצב ביופי מרשים וייחודי, ללא תמורה, על ידי האדריכלית הגר גביר וצוות משרדה.

בחנוכת הבית נטלו חלק נכבדים וידידי המוסד מכל רחבי הארץ. הרב הרצל שהנחה את האירוע תיאר בפתח דבריו כיצד החלה הפעילות בברכתו ובשליחותו של הרבי לפני יותר מ-30 שנה, וב"ה, זוכים כיום לחנוך מבנה נוסף על שורת המבנים הקודמים שב"ה זכינו והצלחנו להקים, ואשר ישרת ילדים ונוער מכל רחבי העיר.

נשאו דברים, רב העיר וחבר בית דין רבני חב"ד הרב משה הבלין, שברך את הנוכחים ותיאר את המבנה כברכה לעיר קרית גת.

ראש העיר מר אבירם דהרי, סיפר כיצד ביקר במרכז המקביל בקרית מלאכי, בית אברהם, התפעל מהרמה הגבוהה והחינוך המצוין שניתן לילדים, וביקש: אנא הקימו מבנה דומה בקרית גת.

"העמותה נענתה, והעירייה הקצתה את הקרקע ואת כל המשאבים כדי לסייע להצלחת הפעילות". דהרי הודיע כי יעניק את אות יקיר העיר למשפחת דויטש, על תרומתם לעיר קרית גת.

גיל דויטש נשא דברים בשמו ובשם רעייתו. הוא ברך על הזכות להיות שותף להקמת המבנה. "מבנה כזה שתורם לקהילה ולילדים הוא זכות עבורנו. אנו שמחים להיות שותפים למפעלו החינוכי של הרב הרצל ולכל פעילותו הברוכה".

עוד נטלו חלק: מנכ"ל תאגיד יפתח ר' מאיר ואזנה, מנכ"ל מוסדות חב"ד בקרית גת ר' איציק הבלין, ממלא מקום ראש העיר קרית מלאכי ונציג חב"ד בעירייה ר' בצלאל מזרחי, השליח ורב שערי עליה לוד הרב אברהם חזן.

בתום הנאומים נקבעה מזוזה מהודרת בפתח המבנה. טקס הסרת הלוט וגזירת הסרט, כנהוג, חתמו את האירוע החגיגי והמרגש.

פעילות המבנה יצאה לדרך עם כמה מועדונים הפועלים כבר עתה ובהם ילדים מכל קצות העיר, ובקרוב יתווספו למבנה מועדונים נוספים.

האירוע הופק על ידי מלכה לאה גודמן הפקות. קייטרינג: אבי מלכא. צילום: שימי קוטנר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.