מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשע״ט 27.02.2019

מתי בפעם האחרונה נתת למישהו יד? ורגל?

השליח במונסי, ר' אהרן אוסטר, ייעזר בקרוב ברובוט חדשני, שנשלט ישירות על ידי המוח האנושי ואף משדר למוח תחושות אמיתיות. מדוע עלה הצורך בפיתוח הטכנולוגי המתקדם? ואיך הוא יעזור לר' אהרן בתפקידיו כשליח של הרבי, כאב לילדים וכמחנך? ● כל הפרטים >> לתרומה מקוונת לחץ כאן
מתי בפעם האחרונה נתת למישהו יד? ורגל?
11 חודשים של מאבק עברו על ר' אהרן אוסטר, אב צעיר ל-2 ושליח הרבי למונסי. חיידק אלים מסוג סטרפטוקוקוס A גרם לזיהום חמור ולהידרדרות פתאומית במצבו, ואבחנת הרופאים הייתה 'septic shock' – הלם זיהומי.
משפחתו וחבריו של ר' אהרן, כמו גם קהילות חב"ד בכל העולם, הרבו בתפילות ובקבלת החלטות טובות לזכותו, בעוד הוא נאבק על חייו, כשרוב מערכות גופו קרסו והרופאים לא נתנו תקווה.
ברצף מתמשך של ניסים ניצח ר' אהרן את כל התחזיות הקודרות, חזר להכרה, שב לתקשר עם משפחתו ויצא מכלל סכנה מיידית.
למרבה הצער, הזיהום החיידקי האלים פגע באורח חמור בארבע הגפיים, וביום חמישי הקרוב ייכנס ר' אהרן לניתוח, במהלכו ייאלצו הרופאים לקטוע את 2 ידיו מן המרפקים ומטה, וכן את 2 רגליו מן הברכיים ומטה.
בתוך הצער והכאב הגדול, כולנו פותחים את הלב ומתגייסים להבטיח לשליח ר' אהרן תקווה, לתת לו זוג ידיים ולהעמידו איתן על זוג רגליים.
איך, אתם שואלים? שתלים בּיוֹניים!
פיתוח רפואי-טכנולוגי מהמתקדמים בעולם מסוג Bionics, מאפשר להתאים לאנשים שאיבדו איברים שתלים בּיוֹניים – המסוגלים לקבל פקודות מהמוח, לאפשר תנועה מקסימאלית ולשדר תחושות באמצעות הגפיים המלאכותיות אל המוח. כן, זה נשמע מדע בדיוני, אבל השתלים הללו כבר נמצאים בשימוש ברחבי העולם ומשפרים את חייהם של בעלי מוגבלויות. כל מה שמפריד בין ר' אהרן לבין השתלים המתקדמים והחזרה לתפקוד תקין הוא סכום של רבע מיליון דולר לכל גפה בתוספת עלויות נלוות של שיקום, שאינו ממומן על ידי הביטוח.
את הסכום הדרוש מבקשים בני משפחתו וידידיו של ר' אהרן לגייס בקמפיין התרמה עולמי שיתקיים בימים רביעי-חמישי הקרובים, ואנו, חסידי חב"ד בארץ הקודש נתרום את חלקנו בסך 500,000 ₪.
זה בידיים שלנו! זה בידיים שלך!
בימים רביעי-ראשון, כ"ב-כ"ו אד"ר, כולנו יחד נותנים ידיים, ומעמידים את ר' אהרן על הרגליים!
תרום עכשיו בקישור המאובטח: https://www.charidy.com/REBAARON/COL
או בטלפון: 03-3751512
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.