מערכת COL | יום כ' אדר א ה׳תשע״ט 25.02.2019

"אשר בחר בנו": מסיבת חומש ב'פאר מנחם' חב"ד אלעד

בשמחה ובהתרגשות רבה עלו תלמידי כיתה א' עם מחנכם המסור הרב ערן פלדמן לבימת הכבוד שהוכנה מבעוד מועד באולם תלמוד התורה פאר מנחם באלעד • המנחה הרב אסף דפנה, סיפר בהתפעלות את השתוממותו מהאווירה החסידית הקיימת בכיתה א' וידיעתם הגדולה בסיפורים על רבותינו נשיאנו • לכתבה המלאה
בשמחה ובהתרגשות רבה עלו תלמידי כיתה א' לבימת הכבוד שהוכנה מבעוד מועד באולם תלמוד התורה. על ראשיהם כתרי זהב מפוארים, ואת ליבם אושר והתלהבות מציפים.

מחצית השנה הראשונה חלפה והם כבר לומדים תורה! היום הם באו לשמוח בשמחת התורה יחד עם הוריהם וזקניהם שהגיעו במיוחד מקרוב ומרחוק להשתתף בשמחתם הגדולה.

בתקופה האחרונה שיננו התלמידים את כל שמות פרשיות התורה בעל פה, וכן את הפסוקים מתחילת ספר ויקרא – כדברי חז"ל 'יבואו טהורים ויעסקו בטהרות', וגם את פסוקי התורה הראשונים מספר בראשית. כעת הם עומדים ניצבים ומציגים בפני הנוכחים באמצעות דיאלוג את הדברים שלמדו בכיתה עם מחנכם המסור הרב ערן פלדמן.

המנחה הרב אסף דפנה, מורה בתלמוד התורה, סיפר בהתפעלות את השתוממותו מהאווירה החסידית הקיימת בכיתה א' וידיעתם הגדולה בסיפורים על רבותינו נשיאנו, דברי ימי החסידים וניגונים, כל זאת בנוסף ללמידה הבסיסית החיונית והעלה על נס את המחנך הנפלא.

הרב שניאור זלמן רסקין, שליח הרבי באלפי מנשה, שימש כנציג ההורים באירוע, הוא הלהיב את ההורים בספרו את השתדלותו להביא את ילדו ללמוד דווקא בתלמוד התורה באלעד כיון ששומעו הטוב של המוסד מגיע לרחוק, והצוות הטוב עם המנהל הרב שלמה אלבז המיוחד מצעידים את התלמידים בצעדי ענק לגדול חסידים יראי שמיים ולמדנים כרצון ולנחת רוח הרבי.

הוא הרחיב בדבריו אודות פורים קטן תרפ"ז, בו הרבי הריי"צ דיבר במסירות נפש על החובה של כל יהודי למסור נפש למען חינוך הילדים, והגיע לתובנה שגם כיום נדרשת מסירות נפש של ההורים על מנת לחנך הילדים כראוי. הצעד הראשון הוא כשההורים נותנים לתלמוד התורה את כל הנדרש מצידם כדי שיקדמו את התלמידים בתורה ויראת שמים ראויה.

את האירוע סיימו בשירים ובריקודים ובחלוקת חומשים מפוארים לכלל התלמידים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.