מערכת COL | יום ט"ז אדר א ה׳תשע״ט 21.02.2019

שופטת תחרות כשרונות בנות חב"ד: סיון רהב-מאיר

כנס כזה עוד לא היה: כל הפרטים על כנס בנות חב"ד המושקע שייערך ביום ראשון הבעל"ט • שליחה, יוצרת ואשת תקשורת – שמות השופטות בתחרות נחשפים • עוד בכנס: הצגה סוחפת ומרתקת, תערוכת כישרונות, מונולוגים מרגשים של שליחות מרחבי העולם, 25 כרטיסי טיסה לרבי ועוד • שיא הכנס: "מעמד לשליחות 24/7 – בהווה ובעתיד" • הפרטים המלאים
שופטת תחרות כשרונות בנות חב
הנה זה בא: ביום ראשון הקרוב יתכנסו אלפי בנות מכל רחבי הארץ לכנס הארצי השנתי של בנות חב"ד, לערב מלא וגדוש במיוחד.

כעת נחשף כי צוות השופטות יורכב משלוש נשים - שליחה, יוצרת ואשת תקשורת. במשבצת השליחה הגב' תמי וולף; הגב' ציפי קולטיניוק במשבצת היוצרת; והעיתונאית הבכירה הגב' סיון רהב מאיר תהיה על תקן אשת תקשורת.

השופטת הגב' ציפי קולטניוק: "הופתעתי מהרמה הגבוהה של התכנים, שניכר מהם גם למידה מעמיקה והפנמה של התכנים, גם כשרון גדול של בנות וגם אומץ להעלות את נושא השליחות מזוויות לא סטנדרטיות".

עוד היא הוסיפה: "היוזמה של בנות חבד מבורכת מאד. זו במה מצוינת לכל כך הרבה כשרונות וגם הזדמנות לגלות כשרונות חדשים. בניגוד לשינון רגיל כאן יש הפנמה עמוקה כשכל אחת מבטאת את התוכן באמצעות המתנות שהשם נתן לה ורואה בפועל איך אפשר להשתמש בהכל לקדושה".

השופטת הגב' תמי וולף: כשליחה של הרבי, נפעמתי והתרגשתי מאוד כשקראתי וראיתי את היצירות המופלאות המשקפות הפנמה אמיתית של רעיון השליחות על כל היבטיו, ורגש עמוק ופנימי של התקשרות לרבי. הזהו דור שלא ראה?".

השופטת הגב' סיון רהב מאיר: האומנות והתרבות שאנחנו צורכים מחנכות אותנו, אולי אפילו יותר מספרי הלימוד והמחברות. לכן היה מרגש ומרתק עבורי לקרוא סיפורים ושירים ולהתבונן בציורים שמבטאים ערכים של יהדות, חסידות ושליחות. בדיוק בפרשות המשכן אתן מראות איך כל אחת צריכה להיות 'בצלאל' ולהקים בעולם הזה משכן. אני מברכת את הבנות המשתתפות - ואת כולנו - שנדע להשתמש בכישרונות שלנו בכיוון הנכון והמועיל, לנו ולעולם כולו.

יצוין כי הכנס, שיהיה בסימן "24/7 - רבי, עוצמה, שליחות וחוויה!", הוא סיכום תקופה של חמישה חודשי לימוד והתמדה בספר השליחות.

כאמור, הכנס יתקיים ביום ראשון הבעל"ט, י"ט אדר א',(24.2.19 למניינם), באודיטוריום על שם סמולרש, תל אביב.

את המשא המרכזי תישא שליחת הרבי לחולון, הגב' מירי גרליק. בנוסף, על המסך יוקרנו מונולוגים מרגשים במיוחד מאת שליחות חב"ד מכל רחבי העולם.

לדברי המארגנים, החלק שיהווה את נקודת השיא של הערב הוא: "מעמד לשליחות 24/7 – בהווה ובעתיד".

בנות חב"ד שתשתתפנה בכנס ייהנו מהצגה סוחפת ומרתקת, המציגה את חיי השליחות של בת הנעורים – בעבר, בהווה ובעתיד. כמו כן, במהלך הכנס תתקיים תערוכה מיוחדת בה יוצגו תוצרי תחרות הכשרונות שהגיעו לקו הגמר.

המיצגים שיגיעו לתערוכה נבחרו מתוך מאות שירים, סיפורים ותמונות ששלחו מאות בנות חב"ד בנושא השליחות.

בימים אלו עסוקות שופטות התחרות בבחינת התוצאות והן יכריעו בקרוב מי תהיינה 3 הבנות שיכבשו את המקומות הראשונים בתחרות. התוצאות הסופיות תוכרזנה במהלך הערב.

מארגני הכנס אומרים כי הושקעו מאמצים אדירים לטובת מערך המולטימדיה שילווה את הערב.

ההכנות בעיצומן. נותרו כרטיסים בודדים. אל תחמיצו. לרכישת כרטיסים - לחצו כאן!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.