מערכת COL | יום ט"ו אדר א ה׳תשע״ט 20.02.2019

הישג: 'כולל חב"ד' זכה במכרז הביטוח לאומי לניהול בר ובת מצווה

'המוסד לביטוח לאומי' בחר בעמותת 'חסד מנחם מענדל' של ארגון החסד כולל חב"ד, לניהול אירועי בר ובת המצווה ליתומים, אותם מארגנים אגפי השיקום של המוסד בכל רחבי הארץ • עם הזכייה במכרז, החל צוות מטעם הביטוח הלאומי ו'חסד מנחם מענדל' לשקוד על הקמת מטה פעילות משותף, ובשבועות הקרובים תצא לדרך פעילות סוחפת שתכבוש את השטח • לסיפור המלא
הישג: 'כולל חב
מנכ"ל הביטוח הלאומי מר מאיר שפיגלר משוחח עם מנהל כולל חב"ד בישראל הרב מענדי בלוי, בפעילות של 'חסד מנחם מענדל'
הישג חשוב לעמותת 'חסד מנחם מענדל' עם בחירתה לניהול אירועי בר ובת מצווה של הביטוח הלאומי. העמותה מנהלת פעילות עומק מגוונת וייחודית העומדת לימין משפחות שחוו אבדן ושכול – ורכשה מיומנות מיוחדת בעבודה עם אוכלוסיית היעד, ילדים ונוער ובאופן מיוחד בני ובנות מצווה. זאת, באמצעות "מכון בר ובת מצווה" המקיים מידי שנה פרויקט יוצא-דופן שבשיאו מעמדי בר ובת מצווה ליתומים עם הפקה מרשימה, רווית תוכן ערכי וחוויתי, המביאים לידי ביטוי את היחס המכבד וההצדעה לכל משפחה ולכל ילד וילדה ופעילויות המותירות עליהם חותם אדיר.

המודל המנצח הזה של אירועים מושקעים בראייה מקצועית ומתוך מסגרת של פעילות מקצועית – קנו במהלך השנים שם של חוויה איכותית בקרב אלפי נערים ונערות והביאו את 'המוסד לביטוח לאומי' לבחור בחסד מנחם מענדל כגוף מבצע לקיום אירועי בר ובת מצווה ליתומים מכל רחבי הארץ. זאת, במסגרת יוזמה נפלאה של אגף השיקום בביטוח הלאומי, המארגן מידי שנה אירועי בר ובת מצווה לילדים הנכנסים לגיל מצוות.

כעת, מתגייסת עמותת חסד מנחם מענדל במרץ לניהול הפרויקט עבור הביטוח הלאומי. הקונספט מאפשר לכל סניף של הביטוח הלאומי לבחור תכנית מתוך היצע התכניות שגובשו ע"י צוות חסד מנחם מענדל – ולקיים את התכנית עבור כל הילדים והילדות מקרב המשפחות הקשורות לאותו הסניף. התכניות כולן, בנויות כפסיפס של פעילות מהנה ומאתגרת ספוגות תוכן ורוויות בפינוק והשקעה כמיטב מסורת פעילויות כולל חב"ד.

בשבועות האחרונים התקיימה סדרת מפגשים בין צוותי עמותת חסד מנחם מענדל וצוותי אגפי השיקום של הביטוח הלאומי בכל רחבי הארץ. "התרגשנו להיווכח, מפגישה לפגישה, עד כמה זהים הגישה והשאיפות של שני הארגונים" אומר ר' יצחק מרטון. "מצאנו באגפי השיקום אנשים מדהימים החולשים על פעילות מגוונת שממש כמו בכולל חב"ד נעשית הרחק מאור הזרקורים, מחבקת ותומכת ומאירה עולמות. ניגשנו למכרז בלהט וכעת אחרי שפגשנו את הנפשות הפועלות מתחוור לנו עד כמה מדובר בשיתוף פעולה טבעי, ב'חיבור' מתבקש".

"הרבי דרש מאיתנו לנקוט תמיד בקו של 'מעלין בקודש' ולחפש כל דרך להרחיב את העשייה" אומר מנהל כולל חב"ד הרב שלום דוכמן. "הזכייה במכרז היא אות ועדות למוניטין ולניסיון שרכשנו. האתגר החדש יאפשר לנו לשרת באהבה ובמסירות עוד אלפי יתומים ויתומות. אנו גאים להיות הגוף הרשמי שנבחר לבצע עשייה מבורכת ומרגשת כזו. שיתוף הפעולה ינחל אי"ה הצלחה לשביעות רצונם המלאה של כל המשפחות, כל הילדים והילדות שיזכו לפעילות מלאת תוכן, מהנה ובלתי נשכחת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.