מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשע״ט 02.01.2019

כיצד ניתן לקשר את הילדים שלנו לרבי בדורנו? • מכתב למערכת

'רבי-לילדים': כמה פעמים חשבתם לעצמכם, 'חבל שהילד שלי לא זכה לראות את הרבי בעיניי בשר'? 'כיצד ניתן להחדיר לילדים של דור-המדיה את ההתקשרות לרבי'? 'האם ילד חב"די שגילו טרם עבר את גיל הבר-מצווה יכול לחיות בכל יום את הרבי'? • לידי מערכת COL הגיע מכתב של הורה חסיד חב"ד, ובו הוא מסביר - מדוע הילד שלכם חייב להיות מנוי לתכנית 'רבי-לילדים' של 'מאור-קידס'? • למכתב המלא
כיצד ניתן לקשר את הילדים שלנו לרבי בדורנו? • מכתב למערכת


מכתב למערכת,
מאת: הורה לילדים בגיל חינוך


***

פעמים רבות אני, וגם חבריי, חושבים ומדברים, בעיקר כאשר אנו יושבים ב'פארבריינגען' טוב, ואומרים מעט 'לחיים' - מילא אנחנו, ראינו את הרבי, שהינו בצלו בחצרות קודשנו, מי יותר ומי פחות. חגים, התוועדויות, יומי-דפגרא, חלוקת דולרים או יחידויות. אך מה עם 'צאן-קדושים', הדור שלא זכה לראות בעיניי בשר?

'התקשרות'. צוותי החינוך במוסדות חב"ד, ארגוני הנוער וכמובן ההורים, כולם מנסים להחדיר את ה'רבי' לחייהם של ילדינו הקטנים - הבנים והבנות. כנסים, הרצאות, קייטנות ומסיבות, תמיד גולת הכותרת תהיה - אנו חסידי חב"ד, ואשרינו שיש לנו רבי!

באחת ההתוועדויות בבוקרו של שבת קודש, אחד מהחברים הטיל את הפצצה. "רבי לילדים", הוא אמר. ולשאלתנו, הוא גם הסביר: "לפני כ-3 שנים, צוות של אברכים חסידיים בקראון-הייטס, הקימו את 'מאור-קידס'. אלו, החלו בהפקת התכנית 'רבי לילדים' - כאשר המטרה אחת: להביא את הרבי לבתים שלנו בצורה מרתקת ורלוונטית לחיי הילדים - ובכך, הם מתחברים ומרגישים שהרבי, גם שלהם. לפני שנה וחצי - התכנית החלה אף לצאת בשפה העברית.

איך זה קורה, ומה כל-כך מיוחד אתם שואלים?... הנה התשובה:

כיום, בדור של עולם-המדיה - פרויקט שמספק תכנית וידאו מרתקות של הרבי לילדים - הוא חיוני, נחוץ וחשוב מאין כמוהו, ו'מאור-קידס' נכנס בדיוק בנישה הזאת. הם מפיקים בכל שבוע 6 תכניות וידאו של הרבי, בשלוש שפות: 3 באנגלית, 2 בעברית, ו-1 בצרפתית, והיד - אל דאגה, היא עוד נטויה.

מה לגבי ההצלחה שלהם? סוחפת! כיום, אלפי ילדים מרותקים למסך מספר פעמים בשבוע, אך לא בכדי לצפות בתוכן שלא ראוי לילד חב"די מבית חסידי, אלא הם מחכים - לראות את הרבי!

חסידים יקרים! כאבא לילדים שכבר מחוברים ל'רבי לילדים', אני ממליץ, לכל הורה והורה בחב"ד, להצטרף למעגל המנויים (שאגב הוא בחינם) ובכך לתת לילדיכם לדעת - מהו רבי!

***

התלהבתי, ויצאתי להביא לכם כמה נתונים מעניינים, מאחורי הקלעים של 'רבי-לילדים':

ראשית, כל תכנית וידאו עוברת בין 10-15 שלבים שבהם מטפלים 14 עובדים - החל מתכנון, ועד להפקה בפועל, עם שעות של מחשבה ותכנון. הצוות כולל: אנשי חינוך ואנשי מקצוע מושקעים, שיודעים כיצד להעביר את המסרים בצורה הכי טובה ולחבר את הילדים לתוכן המוצג.

בסרטוני הווידאו ישנם כמה סדרות: שיחות קודש, הוראות מהרבי, ניגוני חב"ד, סיפורים, משיח, 12 הפסוקים, מאורעות ייחודיים ועוד. עלות של סרטון וידאו כזה, מסתכם ב-1,500$

כמו-כן, שני צוותים עובדים על כל סרטון וידאו במקביל, ובהם: כותב הרעיון, כותבת התסריט, קריינים, צייר, אנימטור, עורך אודיו ווידאו, ומספרי סיפורים. כמובן שבנוסף לכך, ישנו וועד חינוכי וועד רוחני, המוודא שכל מילה צמודה למקור, ומתאימה לרמתם של הילדים.

***

רוצים שהילדים שלכם ייחשפו גם הם לתוכן חסידי-חב"די מיוחד, מבית 'רבי לילדים'? לחצו כאן, הירשמו וכנסו לרשימת התפוצה!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.