מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ט 20.11.2018

חג הסמיכה בארגנטינה: רבנים חדשים הוסמכו

טקס מרשים של חלוקת תעודות הסמיכה לקבוצה הראשונה של התלמידים במכון סמיכה שע”י כולל אהל יוסף משה התקיים בבואנוס איירס, ארגנטינה • אורח הכבוד שהגיע במיוחד מאה"ק לאירוע, הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, רבה של קהילת חב"ד אלעד וראש מכון סמיכה בקרית גת, נשא דברים בפני הקהל והסביר את גודל מעלת המכון ועל מעלת וחשיבות הלימוד של הבחורים • חג הסמיכה בארגנטינה
חג הסמיכה בארגנטינה: רבנים חדשים הוסמכו
טקס מרשים של חלוקת תעודות הסמיכה לקבוצה הראשונה של התלמידים במכון סמיכה שע”י כולל אהל יוסף משה התקיים בבואנוס איירס, ארגנטינה.

פתח את המסיבה המנהל של המכון סמיכה הרב מנחם מענדל רייכער באמרו שזה הפעם הראשונה שזוכה לפתוח מסיבה כזו והוא דיבר על הקידוש השם שבחורי הסמיכה עשו בעיר שראו במוחש את התמדתם בלימוד במשך כל השנה, והחשיבות של המוסד לכולל וכן השפעתו של הלימוד על המשפחות אנ"ש במקום.

לאחריו נשא דברים הרב הרב מורה הוראה ורב בית כנסת בית מנחם בואונס איירס, הרב אפרים הלפרין, שאף נטל חלק במכון סמיכה במשך כל השנה, ובחן את התלמידים על כל סוגיה.

אורח הכבוד שהגיע במיוחד מאה"ק לאירוע, הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, רבה של קהילת חב"ד אלעד וראש מכון סמיכה בקרית גת, נשא דברים בפני הקהל והסביר את גודל מעלת המכון ועל מעלת וחשיבות הלימוד של הבחורים.

לאחריו הוזמן הרב מרא דאתרא קהילת חב"ד בואנוס איירס הרב יוסף יצחק פייגלשטאק לשאת דבריו בפני הקהל.

לאחר דברי התורה והברכה של הרבנים, הוענקו תעודות הסמיכה ע"י הרבנים (הרב ש. ז. ירוסלבסקי, הרב אפרים הלפרין, והרב מ. מ. רייכער) לתמימים: אנשיל נחום אייכבוים, אברהם אריה' גראדזיצקי, לוי יצחק מזרחי, אלחנן סבטמן, יחזקאל קאסטצער.

בין הרבנים שהשתתפו : הרב של קהילת חב"ד אלעד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, הרב מרא דאתרא קהילת חב"ד בואנוס איירס הרב יוסף יצחק פייגלשטאק, הרב מורה הוראה ורב בית כנסת בית מנחם בואונס איירס, הרב אפרים הלפרין, רב קהילת חב"ד פלארעס הרב דוד פלוטקא, המשפיע בישיבת תו"ת בואנוס איירס הרב החסיד ר' אשר פרקש, הרב הדיין ר' מרדכי בובק והרב החסיד ר' מענדל גורוביץ.

הארוע כולו נערך באולם של הבית מדרש של הכולל אהל יוסף משה ליד שולחנות ערוכים לסעודה מכובדת בהשתתפותם ונוכחותם של ההורים ובני משפחה, אנשי הקהילה דבואנוס איירס ואישיים נכבדים.
במשך המעמד הביעו הכרת תודה לפטרון הפרוייקט, הרב אליעזר חיים לפידות וכל משפחתו, על תמיכתם במכון ללימודי הסמיכה בכולל אוהל יוסף משה.

התלמידים המסיימים לאחר שקיבלו התעודות נגשו אף הם לנאום לפני הקהל, וחזרו מתורתו של הרבי הקשורה לסוגיות שלמדו במשך השנה.

משתתפי החגיגה קיבלו תשורה מיוחדת, קובץ הערות, פרי עמלם של התלמידים של המכון, עם כמה הוספות של מכתבים של הרבי הקשורים ללימוד הסמיכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.