מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשע״ט 04.11.2018

חפשו את אבא: אלפי שלוחי חב"ד מ-100 מדינות • גלריה 2

עוצמה יהודית: אלפי שליחי חב"ד מ-100 מדינות ברחבי העולם נעמדו הבוקר (ראשון) לתמונה הקבוצתית בחזית מרכז חב"ד העולמי 770 ברובע ברוקלין שבניו יורק • שליחים אלו, הינם חלק מתוך 4700 שלוחים שהגיעו לניו יורק בכדי להשתתף בכינוס השלוחים העולמי שנערך כמידי שנה בניו יורק על ידי המרכז לענייני חינוך - זרוע הפעילות העולמית של חב״ד • הכינוס נערך השנה תחת הסימן של חסד; החסד של הרבי עם יהודי העולם והחסד של הרבי עם אלפי השלוחים שכן להפיץ את האור הגדול בעולם • גלריה 2 מהתמונה הקבוצתית
חפשו את אבא: אלפי שלוחי חב
צילום: שימי קוטנר - Kinus.com


עוצמה יהודית: אלפי שליחי חב"ד מ-100 מדינות ברחבי העולם נעמדו הבוקר (ראשון) לתמונה הקבוצתית בחזית מרכז חב"ד העולמי 770 ברובע ברוקלין שבניו יורק. שליחים אלו, הינם חלק מתוך 4700 שלוחים שהגיעו לניו יורק בכדי להשתתף בכינוס השלוחים העולמי שנערך כמידי שנה בניו יורק על ידי המרכז לענייני חינוך - זרוע הפעילות העולמית של חב״ד.

ההתכנסות השנה מגיעה מספר ימים לאחר אירוע הירי האנטישמי בפיטסבורג, שהשאיר אחריו 11 הרוגים, וכן עשור שנים מאז הרצחם של בני הזוג הרב גבי ורבקי הולצברג, מנהלי בית חב"ד מומבאי, שנרצחו במתקפת הטרור במומבאי בשנת תשס"ד 2008 למניינם.

הכינוס נערך השנה תחת הסימן של חסד; החסד של הרבי עם יהודי העולם והחסד של הרבי עם אלפי השלוחים שכן להפיץ את האור הגדול בעולם.





הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.