מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשע״ט 03.10.2018

הצמרת העסקית באירוע מרגש לילדים מיוחדים של 'מעגל הידידות'

קהל גדול של צופים מהארץ ומחו"ל גדש את אולם תיאטרון ירושלים באירוע הצדעה ענק לילדים מיוחדים ובני ממשפחותיהם, יחד עם הצמרת העסקית הישראלית • את האירוע יזם הארגון הבינלאומי "מעגל הידידות" שמנוהל על ידי השלוחים בטלביה - הרב אליהו וחני קנטרמן עם המוטו המרכזי "מחליפים בדידות בידידות" • הזמר החב"די בני פרידמן שימח את הקהל הגדול • לכתבה המלאה
הצמרת העסקית באירוע מרגש לילדים מיוחדים של 'מעגל הידידות'
צילום: ישראל ברדוגו
קהל גדול של צופים מהארץ ומחו"ל גדש את אולם תיאטרון ירושלים במוצאי שבת חוה"מ סוכות, באירוע הצדעה ענק לילדים מיוחדים ובני ממשפחותיהם מארגונים רבים.

את האירוע יזם הסניף בירושלים של האירגון הבינלאומי "מעגל הידידות" שמנוהל על ידי השלוחים בטלביה - הרב אליהו וחני קנטרמן עם המוטו המרכזי "מחליפים בדידות בידידות" הם הצליחו לשמח מאות ילדים, בהשתתפות ענק הזמר החסידי העולמי בני פרידמן והשחקן מאיר קיי.

הקהל שנהנה מאירוע מושקע ומרגש במהלכו הושמעו להיטים עכשוויים, לא נותר אדיש, וקם מכיסאות האולם לריקודים בחזית הבמה והמעברים. הערב לווה במצגת מולטימדיה מרהיבה, סרטונים על הארגון, מכירה פומבית של ציורים שהוכנו ע"י הילדים, ותוכן מרגש ועשיר.

את האירוע כיבדו בנוכחותם אישי ציבור ומכובדים וביניהם מר רמי לוי ואישתו עדינה שחגגו 36 שנות נישואין וזכו לשי צנוע והוקרה ממנהלת הארגון בארץ הגברת חני קנטרמן. נכח גם חבר מועצת העיר מר אריה קינג, נשיא ארגון "איחוד הצלה" מר אלי ביר, איש העסקים מר קווין ברמייסטר ועוד.

באירוע השתתפו ילדים ובני משפחותיהם מארגונים רבים וביניהם: שלוה, אלין, זכרון מנחם, כנפיים של קרמבו, פויירשטיין, עלה, שמחה לילד.

במהלך האירוע נערכה מכירה פומבית של יצירות אומנות לטובת העמותה. אחד משיאי האירוע נרשם כאשר יצירתו של האמן ישראל ברדוגו נמכרה בסכום גבוה שיוקדש לפעילות הילדים של מעגל הידידות.

אירוע זה שהפך למסורת כבר מתכונן לערב מפתיע ומרגש אי"ה בחוה"מ סוכות תש"פ.

מעגל הידידות הוא ארגון ללא מטרות רווח, שמחבר בני נוער מתנדב עם ילדים עם צרכים מיוחדים, לחברות בבית ותוכניות חברתיות שמעודדות שילוב בקהילה,סביב השנה. הוא מתקיים ברובו מתרומות.

על ניצוח ההפקה המרשימה עמלה: חברת צבעים הפקות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.