מערכת COL | יום י"ז אלול ה׳תשע״ח 28.08.2018

JEM בשילוב צבאות ה': ההצלחה שמובילה להשקה עולמית

JEM
לאחר תוכנית נסיון מוצלחת, חברת המדיה החב"דית JEM בשיתוף עם צבאות ה' משיקים תוכנית חדשנית ומיוחדת בשם "קונקשן פוינט", המאפשרת לילדים להבין את דברי הרבי במלואם • השקה עולמית
JEM בשילוב צבאות ה': ההצלחה שמובילה להשקה עולמית

לאחר תוכנית נסיון מוצלחת, חברת המדיה החב"דית JEM בשיתוף עם צבאות ה' משיקים תוכנית חדשנית ומיוחדת בשם "קונקשן פוינט", המאפשרת לילדים להבין את דברי הרבי במלואם.

"ההתקשרות האמיתית שנוצרת ע"י לימוד ושמיעת שיחה ישירות מהרבי - ללא שום ממוצעים - אינה ניתנת לתחליף," מסביר הרב אלקנה שמוטקין מנהל חברת JEM.

בדבריו הוא מתאר תוכנית חדשנית ופורצת דרך אשר מוכרזת כעת, זמן קצר לפני תחילת שנת הלימודים בבתי הספר.

"אחד מהדברים המיוחדים שמוצאים אצל הרבי," הוא ממשיך, "הוא כמות הזמן והשעות הרבות שהשקיע בשיחות מיוחדות לילדים, ניתן לומר יותר מכל מנהיג יהודי לאורך ההיסטוריה. ההשוואה האפשרית הקרובה היא אולי מרדכי היהודי."

"ההקשבה לשיחות של הרבי, בפארברענגען או בראלי, נטעה בתוכנו התקשרות פנימית שחדרה עמוק בתוך תוכנו," אומר הרב שימי וויינבאום, מנהל התוכניות של צבאות ה'. "מאז כ"ז אדר," הוא ממשיך, "ילדינו לא זוכים לזה. אך למה באמת שלא יגדלו גם הם עם שמיעת שיחותיו הק' של הרבי, אולי אפילו צפייה בפארברענגען שלם? האם לא יהיה זה הגשמת חלום לכל הורה?"

כעת, הודות לתוכנית החדשה "קונקשן פוינט" המושקת ע"י חברת JEM בשיתוף עם צבאות ה', החלום הופך למציאות!

תוכנית "קונקשן פוינט" נבנית כבר זמן ארוך ע"י צוות מקצועי ע"מ לשמש כתוכנית אולטימטיבית שתאפשר לכל ילד יהודי להבין את דברי הרבי.

"זה לא קל עבור ילדים כמונו לשמוע ולהבין שיחה של הרבי" מעיר בני סלפושניק, תלמיד בחיידר אהלי תורה בקראון הייטס. "לשמוע שיחה שלימה באידיש זה קשה. גם אם אני מצליח להבין מילה פה מילה שם, זה לא מספיק. ע"י התוכנית החדשה הייתי סוף סוף מסוגל להבין את הרבי בעצמי! לבד!"

כמשתתף בתוכנית הניסיון, היתה לבני הזדמנות לקחת חלק בפרוייקט המיוחד ולחוות אותו מקרוב.

"מצד אחד" אומר הרב שמוטקין "צריכים לדעת את הזכות הנפלאה שנפלה בחלקנו שיש ברשותנו מאות שעות וידאו של שיחות מיוחדות של הרבי לילדים. אך מצד שני, הרבה ילדים כיום, אשר צמאים לשמוע ולהתקשר, חווים קושי רב בהבנת השיחות. הבנו שעלינו החובה לתת להם מענה ולעשות משהו בנידון."

"כשהתחלתי לחשוב על התוכנית," משתף עורך ומנהל התוכנית הרב לוי פלאטקין "המטרה היתה: לגשר את הפער הקיים. השקענו הרבה מחשבה כיצד לשבור את 'המחסומים' המפריעים לילד - השפה, הריכוז הנדרש וכו' וכיצד לעזור לכל ילד המעוניין לשמוע את הרבי ולהבינו כראוי."

כאשר הוא ניגש בפעם הראשונה להציג את התוכנית בפני מנהלים ואנשי חינוך, הם היו ספקנים.

"בתחילה כששמענו על הרעיון, לא היינו בטוחים האם הוא יצליח ועד כמה זה יתקבל אצל התלמידים," מעיר הרב יהושע לוסטיג מנהל בחדר "אהלי תורה".

אבל פלאטקין לא התפעל. כאחד שראה את הצלחת השיטה בכמה ישיבות ומחנות קיץ, הוא היה בטוח ששווה לנסות.

התוכנית החלה כתוכנית ניסיון בששה חדרים ובתי ספר, והתוצאות היכו בתדהמה את המנהלים.

"זה היה מיוחד, אפילו מדהים, לראות את ההצלחה" אומרת גב' חיה קדנר, שהפעילה את תוכניות הניסיון בכיתות ד'-ז' בביה"ס בית רבקה. "כשהצגנו לראשונה את התוכנית, כמה מהתלמידות שאלו "ואם לא נצליח להבין?" אך בסוף התוכנית נוכחנו שכל תלמידה מכל כיתה שהשתתפה, ללא יוצאת מן הכלל, היתה מסוגלת להבין את דברי הרבי באופן מלא ולענות על השאלות בבטחון רב."

"תוכנית "קונקשן פוינט" הראתה לנו כיצד הדבר אכן אפשרי," ממשיך בני סלפושניק "זה קל וחוויתי ביותר, מעולם לא חשתי רגש כזה בצפייה בשיחה של הרבי לפני כן."

לאור ההצלחה הרבה ובסיוע השתתפותם הנדיבה של ר' שמוליק ויסכה אייזנברג ותומכים נוספים של חברת JEM, תוכנית "קונקשן פוינט" מתרחבת כעת ומתפשטת לעוד חדרים ובתי ספר חב"דיים.

"כיום, לאחר ג' תמוז, זה מה שנצרך לנו במידה רבה," אומר הרב שמואל טורק, מנהל חיידר "ליובאוויטשע ישיבה" בקראון הייטס. "הוידאו'ס של הרבי דרכם ניתן לראות ולשמוע את המסרים שהרבי מעביר ישירות אלינו, החסידים, מאפשרים לנו להוסיף בהתקשרות, להתקשר לרבי בצורה אמיתית. אין דרך טובה יותר!"

"מה שJEM נתנו לנו בתוכנית הזו הוא נפלא בהחלט! אנו חבים להם יישר כח עצום," הוא מוסיף.

מקומות אחרונים נותרו להצטרפות לתוכנית. המנהלים נקראים ליצור קשר בהקדם האפשרי על מנת לצרף את בית הספר שלהם לתוכנית המיוחדת.

הרב פלאטקין מסכם את המטרה בשפה פשוטה "במהלך התוכנית הילדים יוכלו להבין בצורה ישירה וברורה את נקודות המפתח הנוגעות לכל יהודי בשיחותיו של הרבי, ובסיום התוכנית כל אחד ואחת מהם יוכל להבין שיחות שלימות של הרבי בצורה עצמאית."
לצפיה בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.