מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשע״ח 26.06.2018

טרור העפיפונים: שריפות משתוללות בדרום

חמש שריפות השתוללו היום (ג') ביישובי אשכול כתוצאה משיגור עפיפוני ובלוני תבערה מרצועת עזה. שלוש שריפות השתוללו ביער בארי ושתי שריפות ביער כיסופים. צוותי כיבוי פועלים בשטח להשגת שליטה • תושבים בעוטף: "דין עפיפון כדין קסאם" • דיווח מלא
טרור העפיפונים: שריפות משתוללות בדרום
למעלה: עפיפון תבערה. למטה, התוצאה: שריפה משתוללת בדרום. צילום: קק"ל, מועצה אשכול


תושבי עוטף עזה, והדרום סובלים מטרור העפיפונים והבלונים כבר שלושה חודשים, טרור שכילה למעלה מ23,000 דונמים בעוטף עזה. תושבי הדרום ועוטף עזה החליטו להשמיע את קולם ומקיימים הערב הפגנת מחאה בנוגע למדיניות הממשלה ואמרים: - "דין עפיפון כדין קסאם".

מצה”ל נמסר: “טרור ההצתות הוא מעשה טרור מכוון ומתוזמן של ארגון הטרור חמאס. חמאס מוביל את תופעת טרור עפיפוני התבערה והנפץ, הוא שעומד מאחורי שיגורם והוא ישא באחריות לתופעת טרור זו”.

“מפקד גזרתי בארגון הטרור חמאס פוקד על שיגור עפיפונים או בלוני התבערה ומורה לפעילים תחתיו לייצר את העפיפון או בלון התבערה. הפעילים שקיבלו את ההנחיה מכינים את העפיפון או הבלון ומחברים לו חומרי בעירה הנלקחים ממוצבי חמאס. הכנת העפיפונים נעשית על־פי רוב בכמויות ובאופן סידרתי, על ידי פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס. עם סיום ההכנות, הפעילים משגרים את העפיפונים ואת בלוני הנפץ ליעדים שמאפשרים הדלקת שריפות רחבות”.

“מדובר בטרור המוכוון נגד אוכלוסיית תושבי ישראל ושטחי חקלאות וטבע. צה”ל פועל בעצימות גבוהה נגד חוליות טרור אלה - בירי סמוך להן, נגד תשתיות טרור המשויכות אליהן ונגד יעדי חמאס בעומק רצועת עזה. לא נאפשר לטרור להוות איום על תושבי ישראל ושטחיה”.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.