מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשע״ח 25.06.2018

מסיבת חומש וסידור במכינה אור מנחם בצפת

ברוב פאר והדר ובהתרגשות רבה, התכנסו ילדי המכינה 'אור מנחם' בצפת בבית כנסת חב"ד המרכזי "היכל לוי יצחק" בצפת, למעמד מרגש ורב רושם לרגל קבלת החומש והסידור • לסיפור המלא
מסיבת חומש וסידור במכינה אור מנחם בצפת
ברוב פאר והדר ובהתרגשות רבה, התכנסו ילדי המכינה 'אור מנחם' בצפת בבית כנסת חב"ד המרכזי "היכל לוי יצחק" בצפת, למעמד מרגש ורב רושם לרגל קבלת החומש והסידור.

את האירוע פתח והנחה בטוב טעם המחנך הדגול הרב חיים קומער שיחי' שקיבל בברכה את קהל ההורים שהגיע להשתתף ולרוות עונג רוחני ורוב נחת חסידי באירוע המיוחד.

בדברי ברכה פתח סגן ראש העיר ונציג חב"ד בעירייה ר' משה אוחיון שהעלה על נס את ההשקעה הרבה בילדים במהלך כל השנה.

בהמשך מוזמן סמנכ"ל מוסדות החינוך אור מנחם ומנהל גני הילדים הר' שמחה זילברשטרום שעמד מאחורי האירוע המרגש ומלווה את הצוות החינוכי במהלך כל השנה שעורר את ההורים להאהיב על התלמידים את לימוד התורה הקדושה.

לקול תשואות השמחה של ההורים הנרגשים, ולצלילי התזמורת בניגון 'שישו ושמחו בשמחת תורה' נכנסו בזה אחר זה הילדים המרוגשים לבושים בגלימה מיוחדת ובכתר תורה מלהיב, מנשקים בחרדת קודש את ספר התורה שנמצא בידיו של המלמד הרב זלמן מישולובין.
לאחר אמירת הפסוקים ופרקו של הרבי החלו לשיר בחיות וברגש רב, ניגון מיוחד המבטא את המעלה והחשיבות של לימוד התורה ע"י הילדים. 

הרב י"י וילשנסקי ראש ישיבת חב"ד בצפת עורר את הילדים לתורה ולתפילה במילים חמות ונרגשות כשהוא פונה ומסביר לילדים בשפתם את מעלת וחשיבות התפילה ולימוד התורה.
מנהל מחלקת החינוך מר מוטי כהן שהגיע במיוחד, הביע את התרגשותו העזה בראותו את ילדי החמד ביום חגם.

בהמשך התלמידים גם דיקלמו ניגון מיוחד על סידור התפילה והמחישו להורים בתנועה ובשיר חלקים מהתפילה.

ואז הגיע הרגע המיוחל בו החלו התלמידים בלימוד התורה בשירה וברינה ובהתרגשות גדולה. תוך כדי שחוזרים על פסוקי החומש ע"י המחנך הוותיק הרב שגב לוי.

המסיבה הסתיימה כשההורים נושאים את ילדיהם על כתפיהם, פורצים בשירה אדירה מתוך שמחה של מצווה ומודים לה' על הזכות הגדולה לה זכו ותפילה בליבם שיזכו לראות את ילדיהם עוסקים בלימוד התורה בחיות ובשמחה.

תודה מיוחדת למלמדים המסורים הרב דוד חורי, הרב י"י נמני, הרב שגב לוי, הרב אהרון אוריאן, הרב י"י הורביץ, הרב יריב אוחיון והרב זלמן מישולובין שיחיו שהשקיעו במהלך כל השנה בתלמידים היקרים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.